Lidt forskelligt herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. august 2008

Nadi

Så er der dømt fest i weekenden.

I aften skal jeg til fødseslsdags/indflytter fest hos en veninde, men kun et par timer for imorgen skal vi til byfest. Oliver skal passes hos mine forældre fra lørsag til søndag og det tror jeg de glæder sig til :D

Jeg skal hente Oliver her kl 12 for der skal dp til læge og bliver nok sygemeldt :( Det er vi bare trætte af for vi er så glade for hende, men det er godt for hende, så på hendes vegne håber jeg hun bliver sygemeldt.

Jeg har undersøgt mht ægsortering, og 10 ud af 10 par der har fået foretaget ægsortering har ikke fået børn så de har alle gjort det på den naturlige måde bagefter. Så det er nok der vi er lige pt. så det vil sige at om 10 mdr begynder vi på "projekt baby nr 2" (L)

Det var bare lige lidt herfra.

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

bette

uhh skønt med lidt tid sammen med manden. (L)
og dejligt lige at komme ud og lufte vingerne lidt..

er ik helt med mht det med børn du skriver om.. tror måske bare jeg er lidt langsom.. hehe(H)

Anmeld

29. august 2008

Marco2

Jeg har undersøgt mht ægsortering, og 10 ud af 10 par der har fået foretaget ægsortering har ikke fået børn så de har alle gjort det på den naturlige måde bagefter.

Det er jo lig nul??

Ag - som heller ikke helt forstår.

Anmeld

29. august 2008

ivfmarie

[citat]Jeg har undersøgt mht ægsortering, og 10 ud af 10 par der har fået foretaget ægsortering har ikke fået børn så de har alle gjort det på den naturlige måde bagefter. Så det er nok der vi er lige pt. så det vil sige at om 10 mdr begynder vi på "projekt baby nr 2"[/citat] Hvordan var det nu...? Nedarves Dennis' sygdom kun til drengebørn? Så kunne I måske få taget en blodprøve før uge 12 der kan afsløre kønnet? Marie

Anmeld

29. august 2008

Muffinmus

Håber det bliver en od fest:)
Tja, prøv den naturlige måde... helt ærligt, vi andre fejler også en masse ting vi giver videre til vores unger og så er der alle de almindelige sygdomme der også kan forværre et alm iv. Så du kan aldrig vide dig sikker på om du får et barn der er ok i hovedet for evigt.
Så tag chancen og tro på at i får et ganske normalt barn:)

Anmeld

30. august 2008

Nadi

Det er nemlig lig nul, og som Maria skriver så er der også andre sygdomme (selvom Huntingtons chorea er en af de værste) og vi må jo bare håbe på at Dennis ikke har sygdomme, det kan jo være han ligger i den gode 50% :) Men sygdommen kan føres videre til begge køn.

Men nu vil vi tænke positivt og håbe på det bedste :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.