Her bliver sagt "mor"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. august 2008

birgittemarie

(L)(L)(L)

Nu har hun efterhånden gjort det så mange gange, at jeg er sikker på, at det er det, hun siger, så nu tør jeg skrive det (L)

Jeg smelter fuldstændigt af lykke, når hun står der og ser op på mig med store øjne og med sin lille stemme siger "Moor" Jaaaahrmen (L)(L)(L)

Er jeres begyndt at sige mor eller far?

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Marco2

Nope.

Men siger klart "Argooo".
Som klart er Marco hun kalder på. (L)

Ja, så hverken mor eller far "vandt" herhjemme med hvem hun kan sige først.

AG

Anmeld

29. august 2008

birgittemarie

Ha ha 8D Det er kært, AG (L)

Anmeld

29. august 2008

Nadi

Åh hver dejligt (L)
Her bliver der desværre ikke sagt "mor" eller "far" :( Men det kommer nok på et tidspunkt!

Oliver siger kun "nej" men det lyder altså også bare kært når han gør det :)

-Nadia

Anmeld

29. august 2008

bette

hmm nææhh ik rigtig.. mikkel siger maaaa til både mig og vand.. og engang imellem maden.. såå nix.. :(
men glæder mig til at munden ik står stille på ham mere og man kan forstå hva han siger.. (L)8D

Anmeld

29. august 2008

Loggidut

her er det måååaaa og baaaaa, så jo jo, hun siger det skam, men det har hun nu i grunden gjort længe, kasper hedder babar efterfulgt af tre slag på hovedet (en disiplin vi har øvet hende i sammen med hans navn, således han ikke er i tvivl om at vi mener han er gak gak...lol) og det underlige er at hun faktisk siger tretan for christian...han er pave stolt, for de nemme ord blabber hun rundt i, men christians navn, som i grunden er svært, siger hun så man forstår det!

de er sgu skønne, og man bliver drøn stolt når de fortæller os de vil os noget...og så i sær når det er med navns nævnelse!

tillykke med sludderchartollet!(L)

Anmeld

29. august 2008

Tikki

eiii hvor dejligt (L) Her er det:" bar" som blev brugt flittigt, da far var ude at rejse i sidste uge. Hver gang tog hun hænderne ud til siden sådan i "ved ikke" stilling, hvis I forstår og sagde: "bar"...hi hi hi så sødt(L)

Anmeld

29. august 2008

Ny mor

Hvor vildt BM! Her er ikke skyggen af ord - kun abe-lyde :)) :)) Julius startede med at sige "far" da han var halvandet år og først "mor" mange måneder senere, så jeg har ingen forhåbninger til at Marius skulle sige mor snart og først :'( :'(....meeen, man ved jo aldrig ;) kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.