Lige om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. august 2008

mor til en del

dvs på mandag starter Cilas i DP og Oscar og Isac i BH, det bliver så underligt, men jeg håber at det bliver godt for dem.

Dp vil kun have ham en time første dag, det passer mig fint, men det skal korordineres en del for at få det til at passe, Cilas skal derfor sove morgenlur fra 8 til 9 inden jeg kører afsted for at aflevere i BH, derefter til Dp, og så kan jeg jo næsten ikke nå hjem inden jeg skal afsted igen, så det bliver vist en p plads, med en halv liter cola og en bog.

Isac og Oscar vil spise madpakke i bh, så der vil blive kørt nogle kilometer de første par uger....

Ynk ynk ynk, hvor er bliver mine børn dog store....

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2008

Muffinmus

FEDT. Ja, gu bliver de store:)
Jamen det lyder da som en plan med bogen og colaen....kunne jeg også godt have gjort:)
Håber hans start i DP bliver rigtig god.
Hvordan går det ellers??

Anmeld

29. august 2008

mor til en del

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] FEDT. Ja, gu bliver de store:) Jamen det lyder da som en plan med bogen og colaen....kunne jeg også godt have gjort:) Håber hans start i DP bliver rigtig god. Hvordan går det ellers??[/citat] Det går træls med Marc i skolen, men vi arbejder godt sammen med klasselæren, så vi håber hun kan få beviliet hjælp til ham. Maven trænger til at bliver befamlet af en læge:$ Det er svært at læse om alle scanningerne, små hjerteblink, som jeg ikke får at se da mine etiske valg er anderledes. Jeg skal først til læge d. 8. sep, uha der er længe til:'(, men forhåbentlig er alt vel, jeg har stadig kvalme hvis ikke jeg spiser jævnligt, så vægten er bare eksploderet, men det er det hele værd.. jeg er også mega træt, men det kræver også sin kvinde at gro barn ikke sandt.;) Hvordan går det hos dig......? Lisbeth.

Anmeld

29. august 2008

Muffinmus

Jamen det går ok...lider meget af kvalme hele tiden(pige)??. Men spiser så meget jeg kan får at holde det væk...lige som dig:) Har vist taget 1 1/2 kg på allerede.....det skal da nok ende med + mange igen så. Jeg skal jo til min NF på fredag...den 5. Glæder mig til at se om der er liv.....det er den største grund for mig at komme til NF jo. Men forstår godt hvis du fravælger at vide om det er et mongolbarn eller ej. Jeg kunne bare ikke. Ellers er jeg stadig RØV træt, men kan da lige holde mig vågen til kl 22 enkelte dage, ellers siger den 21 til hverdag...smadret:'( Men har jo lovet mig selv at nyde hver dag af denne graviditet, nogle dage med meget kvalme og træthed er det sgi bare lidt svært. Ja, det er dælme træls med Marc...håber han falder til ro på et tidspunkt så han kan komme videre på en positiv måde:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.