Hjælp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

SussieThyssen

Nille19 skriver:

Hej.
Jeg håber du kan komme med nogen råd da jeg virkelig har brug for råd!
jeg har skrevet herinde i forum ang at jeg enlig gerne vil beholde mit barn
men kæresten ikke vil.
Men nu er jeg desværre kommet i det her sted at kommune har sagt at abort er det bedste ang at jeg ingen lejlighed, uddanelse har, og fordi jeg har haft min angst og har et lille handicap som hedder mindre redardet men jeg kan de ting som en 19 årige kan jeg er ikke anderledes pga jeg har det men pga en sygdom da jeg var lille.  som heldigvis er blevet bedre men nok om det.
Jeg har fået valgte abort eller de vil fjerne det pga de ting jeg har skrevet.
jeg er 5+5 henne og skal vælge mellem medcinsk eller kirurgiske abort,
jeg ønsker bare den der har mindst nåle da jeg er helt panikse med dem.
Men jeg ønsker virkelig ikke stå i det her sted da jeg virkelig ønsker det her barn, og ja det bliver underlig at få noget fjernet som man har inde i maven.
Jeg har grædt og grædt pga jeg er gravid har haft glæde i et par dage, men det er det bedste at få en abort i mit sted nu :græder:

Hej søde Nille.
Først skal du have et stort trøsteknus.

Jeg synes bare det er så synd for dig, det skal du vide.
Men selvom jeg generelt er stor modstander af abort, så er jeg ikke mere modstander, end jeg kan se fornuftigheden i at du får den.
At få et lille barn kræver en masse overskud og styr på mange ting, og måske er dette ikke tidspunktet hvor det er bedst, selvom det er hårdt.
Men som en anden skriver, så er det bedre at du vælger barnet fra nu end at nogen kommer og måske tager det fra dig, og du så ikke ved hvordan det senere i dit liv skal gå det.
Bedre så at vente til alle forholdene er i orden.

At få en provokeret abort er ikke så slem, hvis du vælger at få den i narkose. Du kan ikke undgå at få lagt drop i hånden, men det er så også den eneste nål du får lagt, med undtagelse af de blodprøver man SKAL igennem uanset om man vælger den ene eller den anden form.
Men jeg vil ikke anbefale at du får en abort i vågen tilstand..det er alt for hårdt, når man inderst inde gerne vil have barnet, men også vælger det fra, fordi det er det fornuftigste.
Så vælg en i narkose. Du får et let bedøvelsesmiddel gennem det samme drop som du alligevel skal have, og så sover du fredeligt igennem indgrebet og er vågen igen efter ca et kvarter.
Efter nogle få timer kan du så tage hjem, og det hele er overstået.
Håber du kan bruge denne forklaring.
Held og lykke med det hele..det skal nok gå alt sammen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

mor til 2 skønne piger .

hvis du virkelig har ønsket dig det barn skal du ik fjerne det for "andres" skyld . Og de kan ikke bare fjerne det sådan uden videre så kæmp for det hvis du inderst inde ikke vil have den abort .  ( du skal jo trods alt leve med den beslutning du tager ) .
og håber du kan bruge det til noget ligmeget hvad du vælger .

rigtig mange .
 .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.