Kan en G-test suge for meget?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

NinaNymannMadsen

så fik man da lige noget nyt afvide.

har også taget tests hvor jeg har holdt den for længe.
er dog ikke gravid ved jeg så nu da min mens er kommet.

men krydser da fingre for at du får 2 dejlige streger og de da snart dukker op... alt held og lykke her i den dejlige juletid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Lige præcis... Manden køber en test idag som jeg vil prøve at tage i morgen. Skal egentlig først teste torsdag, meeeen prøver lige alligevel senere.... hehe! Tænk nu hvis!!

hihi ihh hvor spændene.. så håber jeg vi begge for nogen vinder stave heheMen kan nu godt forstå du ikke kan vente.. har du nogen tegn på det?

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

Astasmor skriver:

så fik man da lige noget nyt afvide.

har også taget tests hvor jeg har holdt den for længe.
er dog ikke gravid ved jeg så nu da min mens er kommet.

men krydser da fingre for at du får 2 dejlige streger og de da snart dukker op... alt held og lykke her i den dejlige juletid.

Ja baby.dk er en meget informativ side hihiøv så håber jeg da stregerne i næste måneden :-)

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Chalala85 skriver:

hihi ihh hvor spændene.. så håber jeg vi begge for nogen vinder stave heheMen kan nu godt forstå du ikke kan vente.. har du nogen tegn på det?

Hmm ved ikke rigtig om det er fordi jeg "ser syner" men tisser meget mere end jeg plejer, hvilket jeg også gjorde ved de to andre graviditeter.. Men ved ik om det bare er fordi jeg nu tænker mere over det! Derudover så var jeg ved at brække mig i morges da jeg skulle bøste tænder, hvilket også var noget af det første jeg begyndte de to andre gange.....

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Chalala85 skriver:

Nu sidder jeg og googler lidt rundt efter en negativ test og ingen mens..Så læser jeg sørme at en test godt kan suge for meget urin og derfor ikke vise rigtigt da hcg så bliver fortyndet?!?!?!? Nogen der har hørt/prøvet det?!

mine tests var negative 3 gange fordi jeg holdte 2 for kort tid nede og den anden i for lang tid...

den 4 test jeg tog holdte jeg den nede i tisset i 10 sekunder også tog jeg den op proppede proppen på igen og lagde den på fladt underlag og holdte øje i 5min, og den blev svagt positiv på ½min og videre positiv på under 5min..

Og der var jeg kun lige gået ind i 4 uge så mit HCG tal var ok højt allerede dér

Anmeld

6. december 2010

NinaNymannMadsen

Chalala85 skriver:

Ja baby.dk er en meget informativ side hihiøv så håber jeg da stregerne i næste måneden :-)

mange tak... håber også på den er den næste gang.

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

tjm skriver:

mine tests var negative 3 gange fordi jeg holdte 2 for kort tid nede og den anden i for lang tid...

den 4 test jeg tog holdte jeg den nede i tisset i 10 sekunder også tog jeg den op proppede proppen på igen og lagde den på fladt underlag og holdte øje i 5min, og den blev svagt positiv på ½min og videre positiv på under 5min..

Og der var jeg kun lige gået ind i 4 uge så mit HCG tal var ok højt allerede dér

ahhh det kyder mere og mere til jeg virkelig har gjort det forkert hhahaEr kun 4+0 idag hvis jeg er gravid vel at mærke

Anmeld

6. december 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Hmm ved ikke rigtig om det er fordi jeg "ser syner" men tisser meget mere end jeg plejer, hvilket jeg også gjorde ved de to andre graviditeter.. Men ved ik om det bare er fordi jeg nu tænker mere over det! Derudover så var jeg ved at brække mig i morges da jeg skulle bøste tænder, hvilket også var noget af det første jeg begyndte de to andre gange.....

ihh det lyder da som om den godt kunne være der så :-)Jeg føler mig konstant sulten i øjeblikket.. spiste frokost kl 12 og jeg har været sulten siden kl 16.30 kunne æde en hest hahaSå synes jeg også jeg tisser mere men om det bare er tanker ved jeg ikke....Det føles nu som om jeg har sådan et hul i maven hele tiden ?!

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Chalala85 skriver:

ahhh det kyder mere og mere til jeg virkelig har gjort det forkert hhahaEr kun 4+0 idag hvis jeg er gravid vel at mærke

du kan altid gå op med en test hos lægen og få det tjekket, det gjorde jeg da ikke jeg ikke kunne ramme rigtigt.. og var nærmest ikke i tvivl om at der var noget i maven på mig.. og da de gav mig svaret svagt positiv ku jeg ikke selv lade vær, så jeg tog en mere, så jeg har vidst fået tjekket 10 gange nu 6 gange hos lægen fordi den var meget svag til at starte med hos dem, hvor den var ok positiv hos mig så prøv lægen

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Chalala85 skriver:

ihh det lyder da som om den godt kunne være der så :-)Jeg føler mig konstant sulten i øjeblikket.. spiste frokost kl 12 og jeg har været sulten siden kl 16.30 kunne æde en hest hahaSå synes jeg også jeg tisser mere men om det bare er tanker ved jeg ikke....Det føles nu som om jeg har sådan et hul i maven hele tiden ?!

Ved ikke, jeg syntes det er så svært... For har før oplevet kroppen snyder mig, så tør ikke tro på noget... Men lad os nu se når manden kommer hjem med en test....

Håber den er der for dig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.