Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min første test var helt ubrugelig, da der var var alt for meget væde overalt, men den næste jeg tog var perfekt!
Baagøe skriver: Min første test var helt ubrugelig, da der var var alt for meget væde overalt, men den næste jeg tog var perfekt!
Hvor længe holdte du den i?
Jeg tror altid jeg har den for længe i er bange for der ikke kommer nok.. haha
Chalala85 skriver: Hvor længe holdte du den i? Jeg tror altid jeg har den for længe i er bange for der ikke kommer nok.. haha
Det kan jeg ikke huske, men den efterfølgende var i 2-3 sekunder
Baagøe skriver: Det kan jeg ikke huske, men den efterfølgende var i 2-3 sekunder
Jeg må vidst have mere tålmodighed imorgen så
Chalala85 skriver: Jeg må vidst have mere tålmodighed imorgen så
Ønsker jer al mulig held og lykke
Jeg gør det samme, holder den i ihvert fald 10 sekunder i frygt for den ikke suger nok hvis jeg holder den i for kort tid... Stor fejl!
Baagøe skriver: Ønsker jer al mulig held og lykke
Taaak hvor er du sød
LouiseNielsen skriver: Jeg gør det samme, holder den i ihvert fald 10 sekunder i frygt for den ikke suger nok hvis jeg holder den i for kort tid... Stor fejl!
godt jeg ikke er den eneste..
Men altså..møg irritende for den måtte jo godt bare vise et eller andet i den positive retning hehe
Chalala85 skriver: godt jeg ikke er den eneste.. Men altså..møg irritende for den måtte jo godt bare vise et eller andet i den positive retning hehe
Lige præcis... Manden køber en test idag som jeg vil prøve at tage i morgen. Skal egentlig først teste torsdag, meeeen prøver lige alligevel senere.... hehe! Tænk nu hvis!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128