øv kunst i sofaen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2008

Siber

ja her har man været så nøj som med sit første barn, og der er ikke belvet tegnet eller gjort ved nogen andre steder end på papiret, men men nu er det slut! Sofaen er blevet til et kunstværk, jeg vidste simpelthen ikke om jeg skulle grine eller græde:'( Men det kan åbenbart ikke undgås når man ikke kan være alle vegne 24 timer, og når storesøster lige glemmer at sætte prop på tudserne, og ligger dem på sofabordet, øv! Så nu må man kun tegne ved høje borde, hvor Johanna pilfinger ikke kan være med! Øv øv fra Siber (som har stået med en klud og sæbe og har fået noget af det af)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2008

Anja

Øv øv øv - meget mere er der vel ikke at sige. Hvor der handles der spilles :P

Håber det lykkes dig at få det meste af :)

Anmeld

28. august 2008

Siber

Anja skriver:

ja også er man jo NØDT til at få en ny sofa (L)

Anmeld

28. august 2008

Anja

Siber skriver:

Anja skriver:

ja også er man jo NØDT til at få en ny sofa (L)

Ja, helt tosset er det jo ikke så :)

Anmeld

28. august 2008

Kaufie

Hmmmm...nu virker købet af den der beige hjørnesofa for 3 år siden ikke særlig gennemtænkt.....

Men de små må vel også sætte deres præg på boligindretningen....

Anmeld

28. august 2008

linemus

Bitter... Måske det var en idé at vente med en ny sofa til Johanne blive lige en tak ældre, så hun forstår (men måske alligevel ikke altid lystrer) at det "kun er på papiret!!!".

Knus Line - der mindes dengang Sebastian pløjede en tændt kuglepen rundt på det ubehandlede sofabord :S

Anmeld

28. august 2008

Siber

linemus skriver:

Bitter... Måske det var en idé at vente med en ny sofa til Johanne blive lige en tak ældre, så hun forstår (men måske alligevel ikke altid lystrer) at det "kun er på papiret!!!".

Knus Line - der mindes dengang Sebastian pløjede en tændt kuglepen rundt på det ubehandlede sofabord :S

ja vi venter helt sikkert til de begge er noget ældre! Derfor har vi stadigvæk et gammelt sofabord!

Anmeld

28. august 2008

Siber

Kaufie skriver:

Hmmmm...nu virker købet af den der beige hjørnesofa for 3 år siden ikke særlig gennemtænkt.....

Men de små må vel også sætte deres præg på boligindretningen....

jeg er helt enig, vores valg af sofa var heller ikke helt gennem tænkt! Lys sofa!

Men hvad man lærer af sine fejl, indtil det sker igen:P

Anmeld

28. august 2008

linemus

Da min fætter var 4 år, jagede han lige en brødkniv ned i forældrenes dyre designer lædersofa. Det var de vist heller ikke så glade for 8D

Anmeld

28. august 2008

Loggidut

ha ha...siber for fanden....det lyder som min søster dengang min nevø var lille, hendes sofa var af nappa, og min nevø brølede endda at han tegnede...lol...min søster opmuntrede ham, og råbte han var dygtig...indtil hun kom i tanke om at han ikke havde papir...lol...min søde dygtige nevø havde tegnet togskinner på hele hendes treplans sofa...lol...med kuglepen, så nogle steder var det gået gennem nappaen!

ha ha, sprit fik bare naooaen til at skjolde mere af!

hæ hæ...så kan du sgu lær at have fået barn...lol...

knus fra sloggi, hvis mellemste barn også tegnede over alt, en enkelt gang i badekaret med moderens streg, altså makeup-streg!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.