jdm besøg idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Så er jeg hjemvent efter et super jdm besøg idag. 

Lille pigen er ca 1800 g og hun har sat sig fast nede i bækkenet men det havde jeg også godt på fornemmelsen, så det er jo bare helt fantastisk. 

Der ud over fik vi snakket fødsel, da jeg er meget belastet i min krop og er rent faktisk PISSE træt af at være gravid. og vi blev enige om at i uge 39 ville vi begynde og lege lidt med at løsne nogen hinder og hvis det ikke hjælper tager vi et møde ang igangsættelse på terminen så jeg håber selvfølgelig at hun bare selv kommer ud. he he. Men rart at vide at jeg har muligheden hvis jeg bare ikke kan klare mere. 

Min kvalme er endelig aftaget lidt så jeg nu kan undvære akupunktur og kvalmepiller dog har jeg fået nogen ekstra piller med hjem til de dage hvor jeg ikke kan styre kvalmen med mad. 

Mit bækken er helt galt og jeg kan næsten ikke gå mere. Jeg lider stadig af meget kraftige plukveer og har nu haft blærebetændelse 7 gange. 

Men bare det at at jeg nu kan styre kvalmen har gjort at jeg er blevet lidt friskere og fået lidt mere energi så det er bare super fedt. 

Ja og så har jeg fået ny telefon af min mand  he he det skulle lige med 

Jeg håber i alle har det godt og nyder julen. 

Og for pokker tøser snart ligger vi med vores små vidunder i armene. og vi glæder os som sindsyge til at se hende og lære hende at kende og se Lucas og lille pigen sammen 

Knus til jer alle sammen. 

Hov og min nye telefon skal i da lige se 

Ih Diana, du har godt nok også været hårdt ramt - der er jo ingen retfærdighed til! Godt din JM er til at snakke med, så du ikke behøver gå hverken til 41+ eller 42 for den sags skyld!
Og lækker tlf. - sådan en mand gad jeg godt have

GLÆDER mig også til at vi kan begynde at læse hinanden FBer, det er sgu ret vildt.

Det må også være ekstra spændende for jer at skulle opleve både en lillesøster og en storebror - det blir jo som at få to børn i stedet for et! Hvad har i gjort jer af tanker omkring søskendejalousi?

og

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Dejligt med et veloverstået jm-besøg. Hvor er det vildt, som Pia skriver, at der allerede er nogen "af os" der snakker igangsættelse .

Jeg har 2 mdr. igen til min tur. Skal til jm den 28. december mener jeg det er. Skal til 3. lægetjek på torsdag.

AG

Ja det er lidt vildt, men skønt. Det helt mærkeligt at tænke på at det bare er i næste måned at jeg har termin. 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Dejligt at lillepigen trives og har det godt. Knapt så dejligt, at du stadig døjer en hel masse med alt muligt! Kan dog godt sætte mig ind i det der med "bare kvalmen er væk"... man kan faktisk klare ret meget, når bare man må slippe for det!

Er glad for at læse at din JM er så forstående, ifht. at få den lille ud, men håber naturligvis at hun bare selv melder sig, når hun er lige præcis klar til det

Ja det gør bare så meget at den kvalme næsten er væk, man får mere energi og overskud så det er rart. 

Ja det er bare super rart med en forstående jdm.

Det er de samme jdm jeg havde da jeg ventet Lucas så de kender mig og begge mine graviditeter og den første har næsten været lige så slem som denne gang så de kan jo godt forstå at min krop er udkørt og jeg er udkørt + Lucas fødsel har påvirket mig meget og så der nogen andre ting der også spiller ind så de kan sagtens forstå at jeg ikke vil gå over tid. Men nu må vi se det kan jo være det ændre sig og jeg har fået det bedre, men det rart at vide jeg har flere muligheder ude. Også ang fødslen at hvis jeg ikke føler jeg kan komme ind kommer de til mig, hvis jeg ikke vil hjem selv om jeg kun er 1 cm åben får jeg bare lov til at komme op på barselgangen på en stue osv så jeg føler jeg ved at være klar nu så det super. 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Prutten 30+ skriver:

Lige om lidt er alt det her graviditets halløj overstået og din krop i bedring forhåbentlig . Dejligt at hun har fundet sig til rette derinde, og lyder til en rigtig rar jdm.

Det bliver helt vildt, VILDT ......Dejligt når vores små mirakler kommer ud !!!

Tillykke med mobilos

Ja det bliver så fantastisk når de kommer ud de små vidunder. 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih Diana, du har godt nok også været hårdt ramt - der er jo ingen retfærdighed til! Godt din JM er til at snakke med, så du ikke behøver gå hverken til 41+ eller 42 for den sags skyld!
Og lækker tlf. - sådan en mand gad jeg godt have

GLÆDER mig også til at vi kan begynde at læse hinanden FBer, det er sgu ret vildt.

Det må også være ekstra spændende for jer at skulle opleve både en lillesøster og en storebror - det blir jo som at få to børn i stedet for et! Hvad har i gjort jer af tanker omkring søskendejalousi?

og

Ja jeg synes også jeg har været godt ramt, min læge spurgte mig også om jeg havde vand i kroppen og sagde nej det mente jeg nu ikke jeg havde, he he og hendes kommentar var Ja noget skal du sgu da også slippe for  Men jeg er jo også fast kunde hos lægen 1 gang om ugen efter hånden griner. 

Ja den er mega fed, glæder mig også til den kommer med posten her en af dagene forhåbentligt idag 

Ja jeg glæder mig også til at læse dem alle sammen og se billeder af de små, dog tror jeg først jeg læser dem efter jeg selv har født og kun ser billeder til at starte med, da jeg har lidt svært ved fødslen så det jo ikke så godt at læse alle sammen hvis nu ikke lige er gået så godt (men selvfølgelig kommer det til at gå os alle godt) 

Ja vi også meget glade for vi får lov til at opleve en af hver, så det både bliver biler og barbie 

Hmm ja det er jo så det jeg frygter mest at Lucas kommer til at blive jaloux men vi er meget enige om her hjemme at Lucas skal være med til alt og han skal have nogen alene ture med mor og far en gang i mellem osv. Men jeg synes det er svært så vi må tage det som det kommer. 

Anmeld

7. december 2010

DK

Hej Diana!

Dejligt at bettepigen vokser som hun skal, og at hun allerede har sat sig fast. Det kan da måske tyde på at hun heller ikke vil vente til 40+0 med at komme ud! Hvis du er heldig kommer hun af sig selv et par uger før! Ellers skal JDM nok få rodet gang i noget der 39+0!

Det har godt nok været træls for dig med alt den kvalme og bækkenløsningen! Jeg har også blærebetændelse igen igen, men jeg tænker ikke så meget over det da jeg ikke mærker så meget til det. Udover at det er træls at rende til lægen med prøver hele tiden og på apotektet efter mere penicillin, he he

Kæmpe knus herfra

Anmeld

7. december 2010

DK

Uhh og lækker telefon! Jeg vil selv gerne have sådan en smart-phone, men jeg giiiider bare ikke selv betale for en, he he...

Anmeld

7. december 2010

Marco2

Uhh og lækker telefon! Jeg vil selv gerne have sådan en smart-phone, men jeg giiiider bare ikke selv betale for en, he he...

Har lige fået min kærestes aflagte iPhone fordi han har fået den nye, men kan slet ikke oveskue at begynde at bruge den 

Har jo bare min gamle sony Ericsson, som dog begynder at skrante lidt efter en tur i toilettet for noget tid siden. 

Men jeg har jo billeder, video og en masse sms'er på den gamle og kan slet ikke overskue hvordan jeg får det fra den ene til den anden … Jeg er sgu nok ved at blive gammel, for førhen eeeelskede jeg elektronik-nørderi. Elle kan man undskylde sig med ammehjerne allerede nu?

AG

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Marco2 skriver:

Har lige fået min kærestes aflagte iPhone fordi han har fået den nye, men kan slet ikke oveskue at begynde at bruge den 

Har jo bare min gamle sony Ericsson, som dog begynder at skrante lidt efter en tur i toilettet for noget tid siden. 

Men jeg har jo billeder, video og en masse sms'er på den gamle og kan slet ikke overskue hvordan jeg får det fra den ene til den anden … Jeg er sgu nok ved at blive gammel, for førhen eeeelskede jeg elektronik-nørderi. Elle kan man undskylde sig med ammehjerne allerede nu?

AG

Ej Den nye er altså også bare mega fed den ville jeg også gerne havde haft men den er godt nok også dyr. 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

DK skriver:

Hej Diana!

Dejligt at bettepigen vokser som hun skal, og at hun allerede har sat sig fast. Det kan da måske tyde på at hun heller ikke vil vente til 40+0 med at komme ud! Hvis du er heldig kommer hun af sig selv et par uger før! Ellers skal JDM nok få rodet gang i noget der 39+0!

Det har godt nok været træls for dig med alt den kvalme og bækkenløsningen! Jeg har også blærebetændelse igen igen, men jeg tænker ikke så meget over det da jeg ikke mærker så meget til det. Udover at det er træls at rende til lægen med prøver hele tiden og på apotektet efter mere penicillin, he he

Kæmpe knus herfra

Ja jeg håber ikke hun vil gå tiden ud. Jeg får så dårlig somvittighed når jeg siger sådan men det sgu sådan jeg har det 

Åhh hvor dejligt du ikke lægger så meget mærke til blærebetændelse, men det gør de fleste gravide vidst ikke, det er nok bare mig der er unormal hi hi 

Og ja mega træls med alle de lægebesøg og penicillin. 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.