Mettemus skriver:
Ih Diana, du har godt nok også været hårdt ramt - der er jo ingen retfærdighed til! Godt din JM er til at snakke med, så du ikke behøver gå hverken til 41+ eller 42 for den sags skyld!
Og lækker tlf. - sådan en mand gad jeg godt have
GLÆDER mig også til at vi kan begynde at læse hinanden FBer, det er sgu ret vildt.
Det må også være ekstra spændende for jer at skulle opleve både en lillesøster og en storebror - det blir jo som at få to børn i stedet for et! Hvad har i gjort jer af tanker omkring søskendejalousi?
og 
Ja jeg synes også jeg har været godt ramt, min læge spurgte mig også om jeg havde vand i kroppen og sagde nej det mente jeg nu ikke jeg havde, he he og hendes kommentar var Ja noget skal du sgu da også slippe for
Men jeg er jo også fast kunde hos lægen 1 gang om ugen efter hånden griner.
Ja den er mega fed, glæder mig også til den kommer med posten her en af dagene forhåbentligt idag 
Ja jeg glæder mig også til at læse dem alle sammen og se billeder af de små, dog tror jeg først jeg læser dem efter jeg selv har født og kun ser billeder til at starte med, da jeg har lidt svært ved fødslen så det jo ikke så godt at læse alle sammen hvis nu ikke lige er gået så godt (men selvfølgelig kommer det til at gå os alle godt)
Ja vi også meget glade for vi får lov til at opleve en af hver, så det både bliver biler og barbie 
Hmm ja det er jo så det jeg frygter mest at Lucas kommer til at blive jaloux men vi er meget enige om her hjemme at Lucas skal være med til alt og han skal have nogen alene ture med mor og far en gang i mellem osv. Men jeg synes det er svært så vi må tage det som det kommer.
Anmeld