jdm besøg idag :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Diana...

Så er jeg hjemvent efter et super jdm besøg idag. 

Lille pigen er ca 1800 g og hun har sat sig fast nede i bækkenet men det havde jeg også godt på fornemmelsen, så det er jo bare helt fantastisk. 

Der ud over fik vi snakket fødsel, da jeg er meget belastet i min krop og er rent faktisk PISSE træt af at være gravid. og vi blev enige om at i uge 39 ville vi begynde og lege lidt med at løsne nogen hinder og hvis det ikke hjælper tager vi et møde ang igangsættelse på terminen så jeg håber selvfølgelig at hun bare selv kommer ud. he he. Men rart at vide at jeg har muligheden hvis jeg bare ikke kan klare mere. 

Min kvalme er endelig aftaget lidt så jeg nu kan undvære akupunktur og kvalmepiller dog har jeg fået nogen ekstra piller med hjem til de dage hvor jeg ikke kan styre kvalmen med mad. 

Mit bækken er helt galt og jeg kan næsten ikke gå mere. Jeg lider stadig af meget kraftige plukveer og har nu haft blærebetændelse 7 gange. 

Men bare det at at jeg nu kan styre kvalmen har gjort at jeg er blevet lidt friskere og fået lidt mere energi så det er bare super fedt. 

Ja og så har jeg fået ny telefon af min mand  he he det skulle lige med 

Jeg håber i alle har det godt og nyder julen. 

Og for pokker tøser snart ligger vi med vores små vidunder i armene. og vi glæder os som sindsyge til at se hende og lære hende at kende og se Lucas og lille pigen sammen 

Knus til jer alle sammen. 

Hov og min nye telefon skal i da lige se 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

piadas

Diana... skriver:

Så er jeg hjemvent efter et super jdm besøg idag. 

Lille pigen er ca 1800 g og hun har sat sig fast nede i bækkenet men det havde jeg også godt på fornemmelsen, så det er jo bare helt fantastisk. 

Der ud over fik vi snakket fødsel, da jeg er meget belastet i min krop og er rent faktisk PISSE træt af at være gravid. og vi blev enige om at i uge 39 ville vi begynde og lege lidt med at løsne nogen hinder og hvis det ikke hjælper tager vi et møde ang igangsættelse på terminen så jeg håber selvfølgelig at hun bare selv kommer ud. he he. Men rart at vide at jeg har muligheden hvis jeg bare ikke kan klare mere. 

Min kvalme er endelig aftaget lidt så jeg nu kan undvære akupunktur og kvalmepiller dog har jeg fået nogen ekstra piller med hjem til de dage hvor jeg ikke kan styre kvalmen med mad. 

Mit bækken er helt galt og jeg kan næsten ikke gå mere. Jeg lider stadig af meget kraftige plukveer og har nu haft blærebetændelse 7 gange. 

Men bare det at at jeg nu kan styre kvalmen har gjort at jeg er blevet lidt friskere og fået lidt mere energi så det er bare super fedt. 

Ja og så har jeg fået ny telefon af min mand  he he det skulle lige med 

Jeg håber i alle har det godt og nyder julen. 

Og for pokker tøser snart ligger vi med vores små vidunder i armene. og vi glæder os som sindsyge til at se hende og lære hende at kende og se Lucas og lille pigen sammen 

Knus til jer alle sammen. 

Hov og min nye telefon skal i da lige se 

Tænk, at en fra mit kvartal begynder at snakke igangsættelse med sin jdm.! Så er det vist ved at være snart!

Det er da bare fedt for dig, at hun vil være med til det. Man hører jo ofte om jordemødre, der hverken vil være med til det ene eller det andet på trods af, at den gravide har megaondt.

Jeg krydser  fingre for, at hun kommer ud af sig selv, men det er da også tidligt, hun har sat sig fast, når du er andengangs, er det ikke?  Jeg troede faktisk først det var når man var tættere på termin, at h*n gjorde det? Men dejligt, for så er du da sikker på, at hun vender rigtigt!

Anmeld

6. december 2010

Diana...

piadas skriver:

Tænk, at en fra mit kvartal begynder at snakke igangsættelse med sin jdm.! Så er det vist ved at være snart!

Det er da bare fedt for dig, at hun vil være med til det. Man hører jo ofte om jordemødre, der hverken vil være med til det ene eller det andet på trods af, at den gravide har megaondt.

Jeg krydser  fingre for, at hun kommer ud af sig selv, men det er da også tidligt, hun har sat sig fast, når du er andengangs, er det ikke?  Jeg troede faktisk først det var når man var tættere på termin, at h*n gjorde det? Men dejligt, for så er du da sikker på, at hun vender rigtigt!

Jo det er tidligt hun sagde også at hun næsten ikke turde sige det da det var lige tidligt endnu men hun sad godt nok fast nede i bækkenet. Men ha det er super. 

Der er meget der spiller ind med igangssættelse en masse tanke osv så det er noget vi har snakket længe om, det er ikke kun pga af smerter selv om det nu er meget opslidende. 

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Dejligt med et veloverstået jm-besøg. Hvor er det vildt, som Pia skriver, at der allerede er nogen "af os" der snakker igangsættelse .

Jeg har 2 mdr. igen til min tur. Skal til jm den 28. december mener jeg det er. Skal til 3. lægetjek på torsdag.

AG

Anmeld

6. december 2010

AnneBJ

Dejligt at lillepigen trives og har det godt. Knapt så dejligt, at du stadig døjer en hel masse med alt muligt! Kan dog godt sætte mig ind i det der med "bare kvalmen er væk"... man kan faktisk klare ret meget, når bare man må slippe for det!

Er glad for at læse at din JM er så forstående, ifht. at få den lille ud, men håber naturligvis at hun bare selv melder sig, når hun er lige præcis klar til det

Anmeld

6. december 2010

Kats

Dejlig at det gik godt - og at hun er ved at ”gøre sig klar” og har sat sig fast!
Kvalme er noget rigtig l*rt, jeg døjer også… men det er da dejligt, for dig hvis det er aftagende! Især når nu du døjer med bækkenet, plukkeveer og blærebetændelse.
Håber du holder humøret højt den sidste tid

Glædelig jul

Anmeld

6. december 2010

CA

Du er da godt nok hårdt ramt Stakkel! Men dejligt at bebs har det godt, kvalmen er på retur og JM er forstående. Skøøønt

Anmeld

6. december 2010

Moaaar <3

Lige om lidt er alt det her graviditets halløj overstået og din krop i bedring forhåbentlig . Dejligt at hun har fundet sig til rette derinde, og lyder til en rigtig rar jdm.

Det bliver helt vildt, VILDT ......Dejligt når vores små mirakler kommer ud !!!

Tillykke med mobilos

Anmeld

6. december 2010

Moaaar <3

Lige om lidt er alt det her graviditets halløj overstået og din krop i bedring forhåbentlig . Dejligt at hun har fundet sig til rette derinde, og lyder til en rigtig rar jdm.

Det bliver helt vildt, VILDT ......Dejligt når vores små mirakler kommer ud !!!

Tillykke med mobilos

Anmeld

6. december 2010

Multebær

Dejligt med en så forstående JM. Det lader sørme også til at du har været hårdt ramt. Vi har ellers termin samme dag :-) så det er det føles meget tæt på når du fortæller at din lille pige allerede har sat sig fast i bækkenet.

Fandt min mors gamle vandrejournal i går og så at hun også blev sat igang i uge 39. Hun var præget at graviditeten og ville gerne igang (jeg var skudt til 3.800 g). Hun sagde at hun og hendes forstående JM blev enige om at sætte fødslen igang. " jeg havde en meget sød og forstående JM sagde hun"  Tænkte egentlig at det var noget man kunne i gamle dage men som ville være umuligt idag.........lidt ligesom det store kolde bord min far anrettede for de besøgende venner på fødegange med rejemadder og tatar med rå æggeblommer samt "vin ad libitum" som der stod på det lille papskilt han havde lavet til lejligheden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.