Så er jeg hjemvent efter et super jdm besøg idag.
Lille pigen er ca 1800 g og hun har sat sig fast nede i bækkenet men det havde jeg også godt på fornemmelsen, så det er jo bare helt fantastisk.
Der ud over fik vi snakket fødsel, da jeg er meget belastet i min krop og er rent faktisk PISSE træt af at være gravid. og vi blev enige om at i uge 39 ville vi begynde og lege lidt med at løsne nogen hinder og hvis det ikke hjælper tager vi et møde ang igangsættelse på terminen så jeg håber selvfølgelig at hun bare selv kommer ud. he he. Men rart at vide at jeg har muligheden hvis jeg bare ikke kan klare mere.
Min kvalme er endelig aftaget lidt så jeg nu kan undvære akupunktur og kvalmepiller dog har jeg fået nogen ekstra piller med hjem til de dage hvor jeg ikke kan styre kvalmen med mad.
Mit bækken er helt galt og jeg kan næsten ikke gå mere. Jeg lider stadig af meget kraftige plukveer og har nu haft blærebetændelse 7 gange.
Men bare det at at jeg nu kan styre kvalmen har gjort at jeg er blevet lidt friskere og fået lidt mere energi så det er bare super fedt.
Ja og så har jeg fået ny telefon af min mand
he he det skulle lige med 
Jeg håber i alle har det godt og nyder julen.
Og for pokker tøser snart ligger vi med vores små vidunder i armene. og vi glæder os som sindsyge til at se hende og lære hende at kende og se Lucas og lille pigen sammen 
Knus til jer alle sammen.
Hov og min nye telefon skal i da lige se 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld