Amme stop = dårlig samvittighed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

LRJ

Mia&Tonny skriver:

Ja det er nok bedst! Men tænker hvordan jeg gør overgangen bedst mulig for hende!? Altså SP siger en flask første dag og så babs resten af tiden, anden dag to flasker og så babs resten af dag osv... Men skal jeg tilbyde hende babs efter flasken også???  Om aftenen vil hun som regel kun falde til ro hvis hun ligger med en babs i munden.....

- Puha hvor fik jeg skrevet babs mange gange.. haha

Da jeg stoppede, Gav jeg hende KUN mælk fra mig når mine bryster var spændte det hjalp og efter 5 dage var der ikk mere mælk og fik ingen knuder, ondt eller noget som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mia&Allan

Lone H. skriver:

Da jeg stoppede, Gav jeg hende KUN mælk fra mig når mine bryster var spændte det hjalp og efter 5 dage var der ikk mere mælk og fik ingen knuder, ondt eller noget som helst

Gik du bare fra at give din mælk på fuld tid en dag og dagen efter mme på fuldtid medmindre dine bryster var spændte???

Anmeld

6. december 2010

6800

Mia&Tonny skriver:

Min datter spiser jo som hun skal og hun spiser sig mæt hvis hun får brystet først  Det er mig der ikke ka mere, pga smerter...

Så synes jeg du skal lave en flaske med 150 og så evt tilbyde hende lidt bryst bagefter, hvis hun er mere sulten og du kan holde til det...hvis ikke, kan du jo altid lave lidt mere erstatning, hvis hun er mere sulten

Anmeld

6. december 2010

LRJ

Mia&Tonny skriver:

Gik du bare fra at give din mælk på fuld tid en dag og dagen efter mme på fuldtid medmindre dine bryster var spændte???

Ja stort set men Havde bare NADA mælk til sidst nemlig, hvis hun var heldig kunne hun spise 80 ml i løbet af en dag ved mig

Anmeld

6. december 2010

Mia&Allan

Lone H. skriver:

Ja stort set men Havde bare NADA mælk til sidst nemlig, hvis hun var heldig kunne hun spise 80 ml i løbet af en dag ved mig

Nå okay... Synes det er svært at finde ud af hvad der er bedst at gøre, men kan jo risikere hun slet ikke vil ha bryst mere når først hun har fået mme, så er problemet jo løst.. Nu må vi se... Tusind tak for dine svar ihvertfald..

God jul

Anmeld

6. december 2010

Mia&Allan

6800 skriver:

Så synes jeg du skal lave en flaske med 150 og så evt tilbyde hende lidt bryst bagefter, hvis hun er mere sulten og du kan holde til det...hvis ikke, kan du jo altid lave lidt mere erstatning, hvis hun er mere sulten

Tusind tak for svaret, det vil jeg prøve

Anmeld

6. december 2010

LRJ

Mia&Tonny skriver:

Nå okay... Synes det er svært at finde ud af hvad der er bedst at gøre, men kan jo risikere hun slet ikke vil ha bryst mere når først hun har fået mme, så er problemet jo løst.. Nu må vi se... Tusind tak for dine svar ihvertfald..

God jul

Det var så lidt

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.