Mia&Tonny skriver:
Ja jeg føler mig nærmest ''tvunget'' til at stoppe amningen og dermed give mme istedet til vores lille trold som er 7uger.... Jeg har igen igen fået svamp efter endnu en periode med smerter forinden hvor min læge siger der intet er... Han bliver ved med bare at vil give mig det gel, men det virker jo åbenlyst ikke - men han vil intet andet og nu kan jeg virkelig ikke mere...
Kan ikke klare smerterne mere, så i aften får hun sin første flaske med mme, men har det et eller andet sted hammer dårligt med det, for det er jo ikke fordi jeg ikke har mere mælk... Men det gør bare så ulideligt ondt.....
Ja havde nok bare brug for luft, men er der nogen der ved hvor meget mme jeg skal lave til hende i aften og skal jeg tilbyde hende bryst efter flasken eller hvordan gør jeg det bedst?
Prøv at malke ud istedet og give flaske

og så huske at smøre dine brystevorter og baby's mund med creme og så forsøge lige så stille igen

nu når du virkelig gerne vil amme
Det gjorde jeg selvom jeg blev ved og ved med at få Svamp på brystvorterne tilsidst kom det ikk mere, men måtte desværre stoppe med at amme efter 3,5 månede
Men Ellers give hende 150 ml mme og lade hende sutte lidt ved dig
Anmeld