Lugter :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Anonym trådstarter

rikkekrogh skriver:

Hejsa...

Altså nu er jeg gravid for 2. gang og lugten ændrer sig altså, dernede... jeg ved ikke om det er fordi der er øget udflåd eller hvad det er, men et er sikkert - man ændrer lugt - og efter fødsel og blødningperiode ændrer det sig igen. Det gjorde det her i hvert fald. 

Jeg bruger også kun vand og lidt intimsæbe - hver 2. dag eller sådan. 

Så er det nok det, for har os mere udflåd end jeg plejer .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vælger lige at sætte enmet ind her - er Ano da det er et enme jeg er generet over

Jeg lugter nede i skridtet, jeg kan lige have været i bad, så går der en time, så kan jeg "lugte mig selv dernede fra" . - kæresten kan os lugte det :s - men han har jo så en anden mening om det hehe - kan det have noget at gøre med at man er gravid? . eller hvad kan det være ?

Vil bestemt lige anbefale at du damper til lægen og får et tjek.
Alting ændrer sig, når man er gravid og man kan let blive udsat for nedsat emunforsvar, så alle mulige baktusser angriber en.
Du kan have svamp, men du kan også have fået en skedekatar.
Så se lige at komme afsted med dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

Diana...

rikkekrogh skriver:

Hejsa...

Altså nu er jeg gravid for 2. gang og lugten ændrer sig altså, dernede... jeg ved ikke om det er fordi der er øget udflåd eller hvad det er, men et er sikkert - man ændrer lugt - og efter fødsel og blødningperiode ændrer det sig igen. Det gjorde det her i hvert fald. 

Jeg bruger også kun vand og lidt intimsæbe - hver 2. dag eller sådan. 

Ligepræcis sådan er det også her. 

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Ligepræcis sådan er det også her. 

Måske det os er sådan her, for kæresten kan ikke mærke noget på ham, jeg klør ikke eller noget, bare rimelig udflåd og mere lugt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.