Lugter :I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.588 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

Vælger lige at sætte enmet ind her - er Ano da det er et enme jeg er generet over

Jeg lugter nede i skridtet, jeg kan lige have været i bad, så går der en time, så kan jeg "lugte mig selv dernede fra" . - kæresten kan os lugte det :s - men han har jo så en anden mening om det hehe - kan det have noget at gøre med at man er gravid? . eller hvad kan det være ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mutti2B

Måske svamp? Men jeg synes da at du skal ringe til din læge og få en tid.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Måske svamp? Men jeg synes da at du skal ringe til din læge og få en tid.

Svamp skal det ikke glø som en i fanden osv ? - skal til lægen i næste uge, men der er lige nogen dage.

Anmeld

6. december 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Svamp skal det ikke glø som en i fanden osv ? - skal til lægen i næste uge, men der er lige nogen dage.

Nej, det behøver det ikke altid. Det kan også være fordi du vasker dig for grundigt og skyller alle de gode bakterier væk. Jeg bruger f.eks aldrig sæbe; kun intimsæbe :-)

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Nej, det behøver det ikke altid. Det kan også være fordi du vasker dig for grundigt og skyller alle de gode bakterier væk. Jeg bruger f.eks aldrig sæbe; kun intimsæbe :-)

Jeg vil helst gern i bad hverdag, men plejer kun at vaske mig med vand og engang imellem med intimsæbe. - skal man til læge for at få svar på det? - eller kan man bare gå på apoteket og få noget mod det, uden det skader noget?

Anmeld

6. december 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Jeg vil helst gern i bad hverdag, men plejer kun at vaske mig med vand og engang imellem med intimsæbe. - skal man til læge for at få svar på det? - eller kan man bare gå på apoteket og få noget mod det, uden det skader noget?

Du kan da prøve at høre på apoteket, men jeg ville nu alligevel høre lægen i næste uge. Pøj pøj

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Du kan da prøve at høre på apoteket, men jeg ville nu alligevel høre lægen i næste uge. Pøj pøj

Mange tak - hvis jeg går med det her indtil jeg skal til læge, kan det så skade noget, tænker på den bette?

Anmeld

6. december 2010

Mutti2B

Anonym skriver:

Mange tak - hvis jeg går med det her indtil jeg skal til læge, kan det så skade noget, tænker på den bette?

Nej, det tror jeg ikke, men nu har jeg jo (desværre) ikke den store erfaring med graviditet.

Ny plan: du ringer i morgen tidlig til lægen mellem 8.00 og 9.00 i deres konsultationstid og spørger dem ad. Så får du i hvert fald ro i sjælen. Det går jo ikke at gå og bekymre sig når man har et lille mirakel i maven

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Nej, det tror jeg ikke, men nu har jeg jo (desværre) ikke den store erfaring med graviditet.

Ny plan: du ringer i morgen tidlig til lægen mellem 8.00 og 9.00 i deres konsultationstid og spørger dem ad. Så får du i hvert fald ro i sjælen. Det går jo ikke at gå og bekymre sig når man har et lille mirakel i maven

Kanon plan du kom med der 1000 taaak..

Anmeld

6. december 2010

JonTri

Anonym skriver:

Vælger lige at sætte enmet ind her - er Ano da det er et enme jeg er generet over

Jeg lugter nede i skridtet, jeg kan lige have været i bad, så går der en time, så kan jeg "lugte mig selv dernede fra" . - kæresten kan os lugte det :s - men han har jo så en anden mening om det hehe - kan det have noget at gøre med at man er gravid? . eller hvad kan det være ?

Hejsa...

Altså nu er jeg gravid for 2. gang og lugten ændrer sig altså, dernede... jeg ved ikke om det er fordi der er øget udflåd eller hvad det er, men et er sikkert - man ændrer lugt - og efter fødsel og blødningperiode ændrer det sig igen. Det gjorde det her i hvert fald. 

Jeg bruger også kun vand og lidt intimsæbe - hver 2. dag eller sådan. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.