Erfaring med pølser (ikke børns...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2008

ivfmarie

Men pølser til at spise :D

Vi har længe snakket om at lave vores egne pølser - ungerne eeeelsker jo pølser, men vi kan jo hurtigt blive enige om at sådan et par døde fingre ikke er den mest ernæringsrigtige kost...

Nu har vi sgu købt en kødhakker med pølsehorn (mere mormor kan det vist ikke blive!! 8( 8(). Og nu vil jeg sgu gerne vide hvordan man laver pølser - kan I hjælpe?

marie - pølsemutter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Susan1978

hihi nej der står jeg sgu af....

men hvis du finder ud af at lave nogle dejlige sunde ernæringsrige.. så sender du bare en pakke.. vil gerne være forsøgskanin.. :P

Susan

Anmeld

27. august 2008

Tynen

ivfmarie skriver:

Men pølser til at spise :D

Vi har længe snakket om at lave vores egne pølser - ungerne eeeelsker jo pølser, men vi kan jo hurtigt blive enige om at sådan et par døde fingre ikke er den mest ernæringsrigtige kost...

Nu har vi sgu købt en kødhakker med pølsehorn (mere mormor kan det vist ikke blive!! 8( 8(). Og nu vil jeg sgu gerne vide hvordan man laver pølser - kan I hjælpe?

marie - pølsemutter

Hvorfor nu så cårny?!
Hvad skal det til for?! ;)

Anmeld

27. august 2008

Astrid P

Mormor eller ej... Jeg synes sgu at det er sejt at du selv vil lave pølser.

Jeg har også dyb respekt for den slags mennesker som selv laver leverpostej... og pasta for den sags skyld. Der sætter min magelighed/dovenskab sgu nok grænsen.

Anmeld

27. august 2008

ivfmarie

Hvorfor nu så cårny?!
Hvad skal det til for?!

Hov hov... det har jeg da altid været 8(

Anmeld

28. august 2008

linemus

Hva' er den af, Marie?? Har I allerede spist de 1000 pølser fra fødselsdagen? Men jeg glæder mig da til at komme til middag med hjemmelavede pøller, for vi jo stadig en aftale svævende i det blå, ik'? Selvom vi er kommet ud i den virkelige travle verden, må det da lykkes engang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.