Phillip snakker grønlandsk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2008

BellaT

Og det gør jeg ikke! Kan ikke forstå hvad han siger, men han siger en hel masse.
Det lyder SÅ sødt. Oirng going buung øøj.
Jeg kan slet ikke tale sådan. Lyder jeres også, øhhh, udenlandske i sproget?

Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Tynen

Haha :D

Ja, nogen gange lyder det som om Stella har kigget lidt for dybt i flasken.

SCHHWWweeee gagasch.. something.. (C)

Anmeld

27. august 2008

Monica

Jeg har overvejet om der er lidt russer i Gustav - for det er da HELT sort snak...

Anmeld

27. august 2008

Susan1978

ja for søren.. Emil snakker også konstant.. men det er der ikke noget at sige til med den søster han har.. hun larmer og knævrer dagen lang.. aldrig er hun stille..

Men det er rigtigt.. det er godt nok nogle sjove lyde der kommer nu..

blir skægt når de engang blir til ord.. også høre hvilken stemme de faktisk kommer til at tale med.

Susan

Anmeld

28. august 2008

Sille

haha... ja det er sødt og sjovt med al den snak...
Der kommer dog en del rigtige ord nu også, men mest grøndlandsk...:)

Anmeld

28. august 2008

Tikki

ha ha ha - ja Iza taler engelsk - hun siger bicycle (baisykel baisykel baisykel 3 gange i træk og griner?? :D) og også fransk for sukker: sucre (sukre sukre, siger hun)

Hun er begyndt at immiterer alle lyde - nogle på sin helt egen måde, men i går kravlede hun op til sin far som sad og lavede nogle højtalere - her fandt hun en bog og pegede på en tegning og sagde: a det?, hvorefter far sagde: "det er et delfilter - delfilter" og så sagde ungen sgu delfilter 2 gange efter hinanden og vi måbede og grinede. Hun ville dog ikke sige det igen :D

Anmeld

28. august 2008

Tynen

Nu vi snakker om det, så sagde Stella sit første, rigtige "tydelige" (Hvis man filtrerer hendes lespen væk ;) ) ord i morges da hun legede med sin dukke (L)

Nemlig, LISE.
I lydsprog lød det som Lischhe, men ideen var god nok :)

Man bliver sgu helt blød om hjertet og kommer virkelig til at tænke over hvor store de er blevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.