Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhhh hvor er du fin og en dejlig mave du har og tænk en lille bebs vokser og vokser hver dag...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: Tak, prego-mate... Men det med vægten står sørme fint noteret i min vandre journal, "obs for højt BMI" så den sidder altså i mit baghovede. Men ved du hvad? Der vokser en baby i min mave! Og det må jeg bare huske, når det hele bliver lidt muggent! Må vi snart se din babyhule?
Tak, prego-mate... Men det med vægten står sørme fint noteret i min vandre journal, "obs for højt BMI" så den sidder altså i mit baghovede. Men ved du hvad? Der vokser en baby i min mave! Og det må jeg bare huske, når det hele bliver lidt muggent!
Må vi snart se din babyhule?
Altså, hvis du har for højt BMI, så er jeg off the chart. Jeg vil slet ikke lægge billeder ud af min mave, for tror du vil blive når du ser hvor stor min mave er.
Metchen skriver: Altså, hvis du har for højt BMI, så er jeg off the chart. Jeg vil slet ikke lægge billeder ud af min mave, for tror du vil blive når du ser hvor stor min mave er.
Jeg kan da afsløre at mit BMI er over 29 Som lægen så muntert sagde "du må sgu have nogle store ankler gemt i de støvler"
Du vælger selv om du lægger billeder ud, søde Metchen. For mig er det grænseoverskridende, men samtidig en del af projektet på "sådan ser jeg ud, og ja, jeg er lykkelig, for der er også en baby i min mave nu"
Du er altså smuk med den mave søde
Hvor spændende med NF!
Du er totalt namme-nam! - Også røven!
Jeg må lige smide nogle billeder ind også - du husker mig på når det er ved at være tid
Bavianis skriver: Du er totalt namme-nam! - Også røven! Jeg må lige smide nogle billeder ind også - du husker mig på når det er ved at være tid
Tak Bavian!
Jeg ser lige din status under dit billede.. Og jeg har undret mig MEGET over, hvorfor abekatten bliver ved med at være en blomme?? Jeg ville nødig spise en blomme på 15 cm Tror det ville give tynd mave
Og ja, din mavsi skal da også på skærmen!
kitty skriver: Tak Bavian! Jeg ser lige din status under dit billede.. Og jeg har undret mig MEGET over, hvorfor abekatten bliver ved med at være en blomme?? Jeg ville nødig spise en blomme på 15 cm Tror det ville give tynd mave Og ja, din mavsi skal da også på skærmen!
Ja - hvad f.... sker der lige for at den er stall'et på blommen, når den nu faktisk nærmere er en MANGO!! Hrmf!
Og du er simpelthen så sjov - ih, ville ønske du var min nabo - så skulle vi s.... have en ordentlig fed barsel sammen!
Bavianis skriver: Ja - hvad f.... sker der lige for at den er stall'et på blommen, når den nu faktisk nærmere er en MANGO!! Hrmf! Og du er simpelthen så sjov - ih, ville ønske du var min nabo - så skulle vi s.... have en ordentlig fed barsel sammen!
Ja, det ville være hyggeligt. Så kunne vi sidde og drømme og rødvin og smøger, mens abekatten og kattekylling legede zoo på gulvet!
Min ticker sagde en blomme i sidste uge. Nu er den gået over på lime... Og så tænker jeg. Hvor stor forskel er der på en lime og en blomme? Her i Vejle tror jeg altså blommerne nogle gange er større end limefrugterne?? Det er en mærkelig frugtbutik de har samlet størrelser i!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128