Kattekyllingen 11+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Mettemus

kitty skriver:

Fredag morgen, kl 8.15.. Havde lige håbet på at skulle sove længe, da det er min fridag.. Men jeg står gladeligt op, så vi kan tage et kig ind til baby Er ved at gå til af spænding.

Ih hvor dejligt.. GLÆD DIG! Det er helt fantastisk at se det lille liv - det ligner allerede et "rigtigt" barn nu, synes stadig det er en vild oplevelse. Tænkt at der rent faktisk bor nogen inde i maven?!??!

Anmeld

5. december 2010

ooo

HOT MAMA!

Du er virkelig fin, kitty, og du skal altså ikke tænke på vægten, for det har du INGEN grund til.

Anmeld

5. december 2010

businesstigger

Det er helt klart kun følelsen af at tøjet sidder anderledes for du ser bestemt ikke ud til +10 eller 1,5. Jeg synes det er en fin babyhule du har. Jeg kunne stortset ikke holde ud at have mine normale bukser på fra uge 6. Ikke at jeg ikke ku passe dem de strammede eller maste bare på alle de forkerte steder lige pludselig.

Og hvor bliver det bare spændende med NF på fredag. Glæder mig til at høre hvordan det går!

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det er helt klart kun følelsen af at tøjet sidder anderledes for du ser bestemt ikke ud til +10 eller 1,5. Jeg synes det er en fin babyhule du har. Jeg kunne stortset ikke holde ud at have mine normale bukser på fra uge 6. Ikke at jeg ikke ku passe dem de strammede eller maste bare på alle de forkerte steder lige pludselig.

Og hvor bliver det bare spændende med NF på fredag. Glæder mig til at høre hvordan det går!

Præcis! Jeg ææælsker når I forsåt mig herinde!! Man kan godt passe bukserne, men de klemmer simpelthen på den mest irriterende måde! Og ja, de kan knappes, og nej, det "hænger" ikke udover kanten. Men det er bare ikke til at holde ud!

Jeg sender en update, når vi har været til NF. Jeg kan med sikkerhed slet ikke lade være

Anmeld

5. december 2010

Kruse90

waw. Anna du er jo så flot. og JO du ligner en gravid

Anmeld

5. december 2010

Sofia

Hvor ser du godt ud - frem med selvtilliden!!!

Glæder mig til at høre om NF

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Metchen skriver:

HOT MAMA!

Du er virkelig fin, kitty, og du skal altså ikke tænke på vægten, for det har du INGEN grund til.

Tak, prego-mate... Men det med vægten står sørme fint noteret i min vandre journal, "obs for højt BMI" så den sidder altså i mit baghovede. Men ved du hvad? Der vokser en baby i min mave! Og det må jeg bare huske, når det hele bliver lidt muggent!

Må vi snart se din babyhule?

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Kruse90 skriver:

waw. Anna du er jo så flot. og JO du ligner en gravid

Ih, Kruse, du er altid så sød! Tak!

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

Hvor ser du godt ud - frem med selvtilliden!!!

Glæder mig til at høre om NF

Selvtillid er højest på ønskelisten til jul! Mon man kan købe det her i Vejle et sted?

Jeg glæder mig til at dele min NF.. For selvfølgelig går det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.