At være lidt småtræt af sin hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Rasmine

Han er simpelthen så klistret for tiden, ham Charlie. Vil sidde på knæene af os hele tiden, ligge ovenpå os i sofa'en, ligge ovenpå mine fødder når vi spiser, snakkes med, aes for osv. [f]all day long, every day[/f]. Ligeså snart vi går udenfor vil han spille bold og bjæffer hvis ikke vi kaster bolden. Han vil desuden bestemme hvad vi skal se i fjerneren, vi må ikke se noget med andre dyr, om det så er hunde, katte, elefanter eller heste, bliver han tovli. Og hvis der kommer en neger på skærmen, går han også amok. JA, han har været noget forsømt det sidste stykke tid, selvom jeg har en del fridage, ovenpå de lange vagter, er jeg træt, træt, træt... Og så har jeg jo lavet opgave, så har haft nada overskud til ham. Har faktisk meldt os til agility, men der er venteliste. Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre med kræet! (?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

bette

bare tænk på at i har hinanden.. men han har kun jer..

Anmeld

27. august 2008

Rasmine

bettemouse skriver:

Okay tak.
Det vil jeg så gøre fremover, det hjælper sikkert når han gør af fjernsynet også.

Anmeld

27. august 2008

Tynen

Mebach skriver:

Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre med kræet!
(?)

Som Peter Aalbæk ville have sagt: I en gryde med nogle grønsager krydret med lidt sur/sød sovs.

(Ironi kan være anvendt fra min side i følgende citat!)

Anmeld

27. august 2008

ivfmarie

Giv ham lidt hjerne-gymnastik! Det trætter på den gode måde.

*Giv ham hans aftensmad i sådan en bold med huller i, så han selv skal trille dem ud. Eller smid hele portionen ud på græsplænen og lad ham snuse sig til aftensmaden

*Lær ham et trick - det behøver ikke være stor og pompøst.. bare noget du kan sidde på gulvet og øve. Rulle-rundt, ligge død, kende forskel på to (eller flere) stykker legetøj... whatever.

*Agility er godt - bliv på ventelisten!

*Gåture er selvfølgelig godt - men det trætter ikke nødvendigvis hunden - med mindre I finder en sø eller lignende han kan svømme i... så sover hundebasser sååå godt bagefter

god fornøjelse

Marie - just hjemvendt fra en omgang agility, og nu med heeelt flad og dybt sovende hund ;)(L)

Anmeld

28. august 2008

bette

Mebach skriver:

bettemouse skriver:

Okay tak.
Det vil jeg så gøre fremover, det hjælper sikkert når han gør af fjernsynet også.

det var nu ikke surt ment.. :S
men synes da ivf har nogle gode forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.