By Stroom trendy computertaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.448 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Susan1978

Bell computertasken er med sin store sløjfe foran og 2 store, fine flettede hanke, der er behagelige at have over skulderen eller bære i hånden, med til at fremhæve et feminine og samtidigt cool look.

Der er et beskyttet rum til din notebook størrelse 12-15", men stadig masser af plads til at alt, som vi kvinder tager med rundt i vores tasker.

Tasken har et stort rum, som deles af en split lomme med en lynlås i toppen. Desuden er der en lynlåslomme til personlige ejendele, en mobillomme, samt en lille lomme til diverse. Udvendigt er der en lynlåslomme bagpå og den store sløjfe foran.

Materialet er kunstlæder. Tasken er derfor nem at rengøre med en våd klud, idet materialet er vand og smudsafvisende.

Mål på lomme til computer (12-15"):
Længde 28 cm, Højde 38 cm, Sidebredde 3 cm

Mål på taske:
Længde 38 cm, Højde 45 cm, Sidebredde 15 cm

Den har været brugt 2 gange.

Nypris 699,-    kom med et bud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

Susan1978

16. januar 2011

Susan1978

16. januar 2011

Dot D

Den er da ret fed har kigget din annonce før, men skulle jo ikke bruge en taske.Men nu har jeg lige kigget på computer til den kommende studiestart, og det er selvfølgelig en 17", så den kan nok ikke lige være deri

Anmeld

16. januar 2011

Susan1978

ei det var synd.

jeg mener min comp er en 15 og den passer perfekt i.

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Susan1978 skriver:

Bell computertasken er med sin store sløjfe foran og 2 store, fine flettede hanke, der er behagelige at have over skulderen eller bære i hånden, med til at fremhæve et feminine og samtidigt cool look.

Der er et beskyttet rum til din notebook størrelse 12-15", men stadig masser af plads til at alt, som vi kvinder tager med rundt i vores tasker.

Tasken har et stort rum, som deles af en split lomme med en lynlås i toppen. Desuden er der en lynlåslomme til personlige ejendele, en mobillomme, samt en lille lomme til diverse. Udvendigt er der en lynlåslomme bagpå og den store sløjfe foran.

Materialet er kunstlæder. Tasken er derfor nem at rengøre med en våd klud, idet materialet er vand og smudsafvisende.

Mål på lomme til computer (12-15"):
Længde 28 cm, Højde 38 cm, Sidebredde 3 cm

Mål på taske:
Længde 38 cm, Højde 45 cm, Sidebredde 15 cm

Den har været brugt 2 gange.

Nypris 699,-   kom med et bud

NØJ hvor er den fed!!!

Anmeld

16. januar 2011

Dot D

Susan1978 skriver:

ei det var synd.

jeg mener min comp er en 15 og den passer perfekt i.

Der er ikke liiige plads til et par extra tommer?????

Anmeld

16. januar 2011

Susan1978

Chatarina skriver:

NØJ hvor er den fed!!!

tak

Anmeld

16. januar 2011

Susan1978

Dot D skriver:

Der er ikke liiige plads til et par extra tommer?????

prøver lige senere at putte min kærestes i og se om den kan være der.. den er vist næsten 17#

Anmeld

16. januar 2011

ChatH

Susan1978 skriver:

tak

hvor ligger vi prismæssigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.