zero-mobil...nogen der kender dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Loggidut

umin søde veninde har lige fået en regning ind ad døren i dag, i hendes søns navn...skal lige siges han er 15 år...

regningen lød på 86.0000 kr.!

ja ja jeg har ikke trykket for mange nuller...86.000...

hans kammerat fik en regning som lød på 50.000

ungerne troede det var gratis, og har bare bestilt og bestilt...altså kort, og i dag faldt regningen....jeg er sgu bange for min veninde stiller træskoene af ren og skær chok!

da de kontaktede dem, bad de hende sende et klagebrev...lol....

nu er ?, må børn under 18 år selv bestille telefonkort...og må de lave en regning på 86.000 kroner i deres eget navn, før man sender en samlet regning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

Tut

Hej,

Jeg kender dem ikke, men tog lige et kig på deres side, under vilkår. der står bla.

2.3 Kunden skal være fyldt 15 år.

6.3 Forbruget faktureres løbende efterhånden som der forbruges, og betalingen sker via træk på Kundens personlige konto hos ZeroMobil. Det er Kundens ansvar at sørge for, at der altid er beløb til rådighed på Kundens personlige konto hos ZeroMobil, såfremt Kunden ønsker at benytte ZeroMobil’s tjenester. Dette sker ved, at Kunden overfører min. 99 kr. og max. 3.000 kr. via godkendt og garanteret bankoverførsel. Der gælder et mini¬mums¬forbrug på 10 kr. pr. måned, hvilket beløb automatisk trækkes på Kundens konto, såfremt minimumsforbruget i en given kalender¬måned ikke er opbrugt.

Når jeg læser det der er markeret med rødt, så burde de vel ikke sende en faktura.

Se mere på

http://www.zeromobil.dk/alt-om-zeromobil/pris-og-v ilk%c3%a5r/vilk%c3%a5r/

Tut

Anmeld

27. august 2008

Loggidut

tut, vi har læst den der, ham her venindens søn snakkede jo varmt om det til kasper (min søn) og michael og jeg bankede i bordet, og forsøgte at forklare min venindes søn hvor dumt det var, men nææææ nej...han vidste bedre...så undersøgte michael netop det de havde skrevet med småt, og så ringede alle alarmklokker...

jeg ringede til min veninde, og fortalte hende om det...og bestillingen af de her kort blev stoppet...han havde jo bestilt mange den dumme unge...

hun troede dog ikke på de ville opkræve ham noget som helst...og i dag så dumpede regningen så ind...

nu vil jeg lige google købeloven og se om det er helt lovligt at lokke børn på den måde

Anmeld

27. august 2008

Louise mortil4

ehmm kan man godt hænge og binde for et abo hvis man ikke er myndig, det troede jeg ikke man kunne, skal man ikke være 18 år for det.

Knus Louise - som undres.

Anmeld

27. august 2008

Loggidut

det fandt jeg også frem til...over 15 år, så kan de købe på internettet...men 86.000...det er sgu da urealistisk at forældre ikke bliver underrettet...og ham kammeraten hæfter nu for 50.000...det er der sgu da ikke noget hold i...jeg fatter nada!

jeg har lige skrevet til vagthundene på ekstrabladet, så er jeg spændt på hvad de skriver tilbage :S

Anmeld

27. august 2008

Loggidut

hov jeg læste forkert...over 15 år, så kan de bestille på nettet...så vidt jeg kan se...jeg troede også det var ulovligt

Anmeld

27. august 2008

Louise mortil4

ja de kan købe over nettet, men man kan da ikke hænge et barn der ikke en gang er myndig op på et abo, de aner jo ikke hva de laver, og læser aldrig det med småt. Godt Kasper ikke hoppede på den hva.

Anmeld

27. august 2008

Susan1978

nu blir jeg altså lidt mærkelig..

hvorfor kan man ikke hænge børn op på den slags.. er de for dumme til at forstå at det får konsekvenser .. ???

Børn kan jo åbentbart heller ik hænges op på al den vold de går og laver, tæver, slår ihjel osv osv..

Hvor er forældrene i det her.. ??

Hvorfor er der bare ingen kommunikation mellem børn og forældre mere, hvorfor får sådan noget her lov at komme så langt ude..

Det er helt klart at firmaet er nogle spader og ikke burde lokke naive børn og jeg håber da også at firmaet selv kommer til at æde de regninger..

men så har børnene igen fået ret og har intet lært.

Synes simpelthen nogen gange at dagens ungdom tænker med rø....

sorry sloggi du ved det ikke er personligt.. men du fik lige min mening med.. hihi (L)

Anmeld

28. august 2008

Loggidut

ja kasper hoppede jo med på den, og bestilte et kort. da det så kommer, kan han ikke finde ud af at åbne det, og går derfor op til hans kammerat, altså min venindes søn. Han åbner kortet, og giver det så til sin lillesøster, og derfor blev kasper mega vred, og kommer til michael og jeg...vi læser så på sagerne, og finder ud af hvordan det hænger sammen...og får stoppet løjerne...altså, kommer der en regning til kasper, havner den jo så hos min venindes søn...men jeg tror vi fik det stoppet i tide!

susan, jeg forstår godt hvor du vil hen, og tænker selv det samme, men umiddelbart kan jeg heller ikke gennemskue den aftale zero har strikket sammen...nogle steder står der at man ikke kan lave gæld hos dem, og andre steder står der at den der har gælden stifter for den!

og jeg kan jo i grunden godt forstå ham her knægten...han er 15 år, og var overbevist om at intet kunne ske ved det...når man læser det ser det harmløst ud...men hvad jeg ikke forstår er, at han igen og igen kan få et nyt kort, uden man bliver opkrævet for de gamle...det vil sige...at hvis i har en telefonregning ved sonofon, så kan i bare starte et nyt nummer igen og igen, og skide på den gamle regning...det holder jo ikke!

hmmm...nå jeg må hellere komme på job...:( selv om det ikke er lysten der driver værket her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.