ja kasper hoppede jo med på den, og bestilte et kort. da det så kommer, kan han ikke finde ud af at åbne det, og går derfor op til hans kammerat, altså min venindes søn. Han åbner kortet, og giver det så til sin lillesøster, og derfor blev kasper mega vred, og kommer til michael og jeg...vi læser så på sagerne, og finder ud af hvordan det hænger sammen...og får stoppet løjerne...altså, kommer der en regning til kasper, havner den jo så hos min venindes søn...men jeg tror vi fik det stoppet i tide!
susan, jeg forstår godt hvor du vil hen, og tænker selv det samme, men umiddelbart kan jeg heller ikke gennemskue den aftale zero har strikket sammen...nogle steder står der at man ikke kan lave gæld hos dem, og andre steder står der at den der har gælden stifter for den!
og jeg kan jo i grunden godt forstå ham her knægten...han er 15 år, og var overbevist om at intet kunne ske ved det...når man læser det ser det harmløst ud...men hvad jeg ikke forstår er, at han igen og igen kan få et nyt kort, uden man bliver opkrævet for de gamle...det vil sige...at hvis i har en telefonregning ved sonofon, så kan i bare starte et nyt nummer igen og igen, og skide på den gamle regning...det holder jo ikke!
hmmm...nå jeg må hellere komme på job...:( selv om det ikke er lysten der driver værket her!
Anmeld