Så fik jeg billederne.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Dot D

twinboys skriver:

Jeg siger juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu men hvad skal jeg gøre og fikse kan jo ikke en klap

Jamen skal vi ikke bare bage en nem drømmekage og lave en nem hindbærmousse? Også skal vi da pynte Så har du jo prøvet lidt Der er ikke så langt til Tyskland fra dig, er der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Kruse90

waw hvor er de gode
Virkelig nogle smukke børn du har

Anmeld

4. december 2010

Dot D

Kruse90 skriver:

waw hvor er de gode
Virkelig nogle smukke børn du har

Tak skal du have Jeg glæder mig også til at få gjort et eller andet med aaaaalle de gode billeder. Kom faktisk til at købe en taske, hvor man selv kan sætte billeder ind på forsiden, så kunne jeg jo få nogle med mig dér

Anmeld

4. december 2010

twinboys

Dot D skriver:

Jamen skal vi ikke bare bage en nem drømmekage og lave en nem hindbærmousse? Også skal vi da pynte Så har du jo prøvet lidt Der er ikke så langt til Tyskland fra dig, er der?

jo jo men så handler vi ind sammen??? ser lige hvornår vi er hjemme den dag... og nej der er ikke langt til Tyskland

Anmeld

4. december 2010

Dot D

twinboys skriver:

jo jo men så handler vi ind sammen??? ser lige hvornår vi er hjemme den dag... og nej der er ikke langt til Tyskland

Jeg kan sende en indkøbliste, hi hi, nej, drømmekage den er sådan lidt til det almindelige danske køkken, så du har nok hvad der skal bruges Ellers handler vi da bare sammen  der er nok indkøbsmulighed i nærheden af dig Så skal jeg tage noget værktøj med

Anmeld

4. december 2010

Mormilla

Super billeder

Anmeld

4. december 2010

dorthemus

Dejlige billeder  Elser sorthvide billeder

Anmeld

4. december 2010

Dot D

Mormilla skriver:

Super billeder

Tak tak

Anmeld

4. december 2010

Dot D

dorthemus skriver:

Dejlige billeder  Elser sorthvide billeder

Tak, også mig... Der er flere af dem, der også er i farver, meeen det er nu de sort/hvide, der fanger mig mest. Ja, lige pånær årets julefoto, kunne ikke stå for at Sophus tog "tutten" ned foran hovedet

Anmeld

4. december 2010

Zafir

Flotte billeder og lækre børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.