Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wauuuuuuuuuuuuuuuuw siger jeg så til et af dine indlæg igen... det plejer så være til dine flotte kager....
Men nu må jeg dobbelt siger wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw skønne skønne børn...
Vildt gode billeder
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Milla- skriver: Super gode billeder, og søde børn du har.
Super gode billeder, og søde børn du har.
Tak for det Hun er bare en god fotograf
JulieE skriver: Hvor er det bare nogle gode billeder!!! Helt vildt fine
Hvor er det bare nogle gode billeder!!! Helt vildt fine
Tak skal du have Fik 100 styk, så der er nok at vælge imellem
twinboys skriver: Wauuuuuuuuuuuuuuuuw siger jeg så til et af dine indlæg igen... det plejer så være til dine flotte kager.... Men nu må jeg dobbelt siger wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuw skønne skønne børn... Vildt gode billeder Majbritt
Taaak, hvor er du sød, hi hi.... Ikke kager denne gang Har forresten fundet ud af, at jeg nok godt kan den 20. hvis vejret er til at køre i, hvad siger du til det?????
Hvor er de bare gode Dot. Som de små poder dog ligner deres mor
Snefnug26 skriver: Hvor er de bare gode Dot. Som de små poder dog ligner deres mor
Hi hi tak. Det er der ikke så mange der siger, når først de har mødt min mand, hi hi. Men dem, som dig, der kun har set mig, siger godt nok at de ligner Jeg plejer at sige, at jeg ved hvor de kom ud, så skidt med at de ligner far Han skulle jo også have lidt ud af det, hi hi
Dot D skriver: Tak skal du have Fik 100 styk, så der er nok at vælge imellem
Det var godt nok mange... Men sådan nogle gode motiver gør det jo sjovt at tage billeder
JulieE skriver: Det var godt nok mange... Men sådan nogle gode motiver gør det jo sjovt at tage billeder
Nemlig. Har fået dem på en cd-rom så kan vi selv fremkalde og redigere, eller hvad vi har lyst til Der er to, jeg rigtigt gerne vil have lavet store til lærred, måske til manden i julegave
Dot D skriver: Taaak, hvor er du sød, hi hi.... Ikke kager denne gang Har forresten fundet ud af, at jeg nok godt kan den 20. hvis vejret er til at køre i, hvad siger du til det?????
Jeg siger juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu men hvad skal jeg gøre og fikse kan jo ikke en klap
Dot D skriver: Nemlig. Har fået dem på en cd-rom så kan vi selv fremkalde og redigere, eller hvad vi har lyst til Der er to, jeg rigtigt gerne vil have lavet store til lærred, måske til manden i julegave
Dets er også rigtig flot ud på lærred. Vi fik taget nogle fede billeder af børnene sammen hos en rigtig god fotograf og han lavede en rigtig fed collage med billderne, som vi fik fremkaldt på lærred og det er virkelig et billede man lækker mærke til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128