kitra skriver:
Hej er der nogen der har nogle gode råd mod stærke smerter pga iskiasnerven. Jeg er begyndt at døje helt sindssygt jeg kan knap nok gå. Jeg er 29 uger henne så har et stykke vej endnu og da jeg har en datter på snart et år så har jeg ikke de store muligheder for at slappe mere af end jeg gør. Jeg har prøvet med panodil det hjælper intet. Jeg har også prøvet med en varmepude det hjælper heller ikke. I nat vågnede min datter og jeg kunne ikke komme ud af sengen og komme ind til hende så jeg har virkelig brug for noget der kan lindre.
Massør 
Jeg går fast til massør, har gjort længe før jeg blev gravid, men nøj hvor gør det ondt når hun masserer ved iskias, men det hjælper bare rigtig godt, og man kan jo "nøjes" med at få ryg/lænd masseret så kan man nøjes med ½ time pr gang.
kan dog kun anbefale at man går til en lægeeksamineret massør, hvis man vil ud og bruge penge på en massør, de er også langt bedre da de har den rigtige udd, og virkleig kan massere i dybden. men advarsel, det gør sindssygt ondt at få masseret iskias, men det er guld værd når det er overstået 
Anmeld