Gode råd til iskiasnerve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.143 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. december 2010

kitra

Hej er der nogen der har nogle gode råd mod stærke smerter pga iskiasnerven. Jeg er begyndt at døje helt sindssygt jeg kan knap nok gå. Jeg er 29 uger henne så har et stykke vej endnu og da jeg har en datter på snart et år så har jeg ikke de store muligheder for at slappe mere af end jeg gør. Jeg har prøvet med panodil det hjælper intet. Jeg har også prøvet med en varmepude det hjælper heller ikke. I nat vågnede min datter og jeg kunne ikke komme ud af sengen og komme ind til hende så jeg har virkelig brug for noget der kan lindre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

bette

har du prøvet udstrækning af ballemusklen? 

og prøv evt at få masseret der hvor det gør mest nas.. 

Anmeld

4. december 2010

B&J

bette skriver:

har du prøvet udstrækning af ballemusklen? 

og prøv evt at få masseret der hvor det gør mest nas.. 

nemlig og du skal ikke lavet noget der er hårdt som støvsuger og tørre støv hvor man skal op og ned

Anmeld

4. december 2010

kitra

Hvordan strækker man ballen bedst? Nej ingen massage endnu det begyndte for alvor at gøre rigtig ondt igår så jeg har ikke kunne nå at gøre noget endnu og jeg skal ikke ha massage af nogen der ikke har 100 % forstand på det for det gør så forbandet ondt. Men lidt svært ikke at skulle og og ned med en tøs i den alder  

Anmeld

4. december 2010

aarhusmor

Du skal maserere med ISOTOP, som er en creme fra apoteket (håndkøb) med gigtmedicin i. Det hjælper!

Anmeld

4. december 2010

Kløver

kitra skriver:

Hej er der nogen der har nogle gode råd mod stærke smerter pga iskiasnerven. Jeg er begyndt at døje helt sindssygt jeg kan knap nok gå. Jeg er 29 uger henne så har et stykke vej endnu og da jeg har en datter på snart et år så har jeg ikke de store muligheder for at slappe mere af end jeg gør. Jeg har prøvet med panodil det hjælper intet. Jeg har også prøvet med en varmepude det hjælper heller ikke. I nat vågnede min datter og jeg kunne ikke komme ud af sengen og komme ind til hende så jeg har virkelig brug for noget der kan lindre.

Massør

Jeg går fast til massør, har gjort længe før jeg blev gravid, men nøj hvor gør det ondt når hun masserer ved iskias, men det hjælper bare rigtig godt, og man kan jo "nøjes" med at få ryg/lænd masseret så kan man nøjes med ½ time pr gang.

kan dog kun anbefale at man går til en lægeeksamineret massør, hvis man vil ud og bruge penge på en massør, de er også langt bedre da de har den rigtige udd, og virkleig kan massere i dybden. men advarsel, det gør sindssygt ondt at få masseret iskias, men det er guld værd når det er overstået

Anmeld

4. december 2010

Kløver

aarhusmor skriver:

Du skal maserere med ISOTOP, som er en creme fra apoteket (håndkøb) med gigtmedicin i. Det hjælper!

Må man godt få det som gravid ? jeg har før fået gigtmedicin (dog på recept) men det er ibumetin/ibuprofen, og det må man ikke få når man er gravid, så kan være man skal høre ad, om der kan være nogle af disse stoffer i

Anmeld

4. december 2010

Musen85

Hej

Døjer også selv rigtig meget med iskas-nerven. Der er simpelthen ikk meget andet at gøre end massage lige hvor det gør allermest ondt, undgå at sidde i de samme stillinger, og udspænding Jeg har meget brugt en fysioterapeut, og fik noget massage creme; BioFreez (ikke helt sikker på stavelsen) Mega god creme, som kan købes ved fysioterapeuten

Knus

Anmeld

4. december 2010

Kløver

aarhusmor skriver:

Ja du må gerne anvende Ibutop

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinhaandbogen/MedicineHandbookItemPage.aspx?Id=2550

Hvor super, kan være jeg skal prøve at suplere op med det så, tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.