hun er umulig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

nvm

dorthemus skriver:

Har du prøvet at bære hende i en slynge? Nogle børn har et stort behov for tæt kontakt for at falde til ro...måske det er en løsning. Så har du også hænderne fri til dit store barn og andre gøremål

Fra mig

jeg har lige taget min bæresele i brug, den var guld værd da min anden datter var lille. og den fik nu også lille pigen til at sove, men vil jo helst ha hun ligger i sin lift som hun gjorde for bare en to dage siden. så har lige lkket hende "ud" af den, for at se om hun vil sove videre i liften... fingere for mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

dorthemus

nvm skriver:

jeg har lige taget min bæresele i brug, den var guld værd da min anden datter var lille. og den fik nu også lille pigen til at sove, men vil jo helst ha hun ligger i sin lift som hun gjorde for bare en to dage siden. så har lige lkket hende "ud" af den, for at se om hun vil sove videre i liften... fingere for mig 

Det gør jeg

Anmeld

6. december 2010

nvm

fik været hos lægen med hende idag. og hun fejler ikke noget, og hun tar fint på af min mælk..så de ting er nu udelukket.

hun har været rolig idag og sovet en del. nu må vi se hvad dagen imorgen bringer, og hvis den viser skrig og ingen søvn, så prøver jeg en tur hos kiro.

nogen der har erfaring med det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.