hun er umulig.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.395 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. december 2010

nvm

min datter på snart 4 uger, har valgt ikke at lave andet end at græde HELE TIDEN.. idag har hun kun sovet 1,5 time sammelagt. og ellers grædt,grædt og grædt......

det samme igår, næsten ingen søvn og ellers bare GRÆDT...hun vil kun sove hvis jeg svøber hende ind i dynen, så den er hel stram og hun ikke kan bevæge sig og så holder hende i mine arme, når hun er faldet i søvn ligger jeg hende i liften, der går max 30 min så vågner hun og skriger..

skal jeg lade hende græde?

og hvis ja hvor længe ville i lade hende græde, nu har hun grædt i 5 min i liften,hvilket jeg synes er længe, det gør jo ondt i midt hjerte at høre hende græde..

er sku så bange for jeg skal ha endnu en datter med kolik.det orker jeg bare ikke som alene mor til 2....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

SussieThyssen

nvm skriver:

min datter på snart 4 uger, har valgt ikke at lave andet end at græde HELE TIDEN.. idag har hun kun sovet 1,5 time sammelagt. og ellers grædt,grædt og grædt......

det samme igår, næsten ingen søvn og ellers bare GRÆDT...hun vil kun sove hvis jeg svøbr hende ind i dynen, så den er hel stram og hun ikke kan bevæge sig og så holder hende i mine arme, når hun er faldet i søvn ligger jeg hende i liften, der går max 30 min så vågner hun og skriger..

skal jeg lade hende græde?

og hvis ja hvor længe ville i lade hende græde, nu har hun grædt i 5 min i liften,hvilket jeg synes er længe, det gør jo ondt i midt hjerte at høre hende græde..

er sku så bange for jeg skal ha endnu en datter med kolik.det orker jeg bare ikke som alene mor til 2....

Jamen dog..det lyder da som om hun er virkeligt ulykkelig.
Hvordan går det med at spise?
Og så vil jeg da synes du skal få tjekket hendes ører.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2010

nvm

SussieThyssen skriver:

Jamen dog..det lyder da som om hun er virkeligt ulykkelig.
Hvordan går det med at spise?
Og så vil jeg da synes du skal få tjekket hendes ører.

Kærligst
Sussie

jamen hun spiser fint, og jeg har masser af mælk, så det burde ikke være problemet..

jeg håber bare for alt i verden det ikke er et kolik barn, det ku tyde på det indtil videre

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

nvm skriver:

jamen hun spiser fint, og jeg har masser af mælk, så det burde ikke være problemet..

jeg håber bare for alt i verden det ikke er et kolik barn, det ku tyde på det indtil videre

Det kommer jo an på hendes adfærd.
Men ville da helt sikkert få hende tjekket hurtigst muligt.

Anmeld

4. december 2010

missie20

nvm skriver:

Nej nej nej og atter nej. Du må aldrig lade et spædbarn græde. Sådan en lille baby græder fordi der er noget galt, og prøver at fortælle dig det. Prøv at snak med lægen.

Anmeld

4. december 2010

MosterA

Der er nogle der har svære ved "at mærke sig selv" og derfor også falde til ro. Du siger hun gerne vil sove når hun er svøbt stramt så det kunne lyde lidt som om hun måske kunne have det på denne måde. Har du prøvet når du ligger hende i liften og så lade hende blive stramt svøbt?

Ved ikke om det kan hjælpe dig men det var måske værd at prøve.

du får lige et  for kan kun forestille mig hvordan du må have det.

Anmeld

4. december 2010

nvm

missie20 skriver:

Nej nej nej og atter nej. Du må aldrig lade et spædbarn græde. Sådan en lille baby græder fordi der er noget galt, og prøver at fortælle dig det. Prøv at snak med lægen.

kan desværre ikk kontakte min læge før mandag.

nogen gange må jeg lade hende græde, da jeg også skal ta mig af den store

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

er det om natten eller om dagen hun er helt umulig ???

eller begge dele

nej du skal ikke bare lade hende græde ... det ville da være synd..

er det fordi hun kun vil være/sove hos mor/far ...for så kan det da helt klart anbefales at anskaffe en slynge hvor hun kan ligge og sove mens hun er tæt på jer

men måske skal i en tur forbi lægen... så hun kan blive tjekket og se om der måske er noget der gør ondt på det lille pus

serinasmor 

Anmeld

4. december 2010

nvm

MosterA skriver:

Der er nogle der har svære ved "at mærke sig selv" og derfor også falde til ro. Du siger hun gerne vil sove når hun er svøbt stramt så det kunne lyde lidt som om hun måske kunne have det på denne måde. Har du prøvet når du ligger hende i liften og så lade hende blive stramt svøbt?

Ved ikke om det kan hjælpe dig men det var måske værd at prøve.

du får lige et  for kan kun forestille mig hvordan du må have det.

der har intet været andre dage, det her helvede startede igår

men ja jeg har prøvet at gøre helt det samme bare når hun er i liften, det hjælper heller ikke desværre, ellers tak fo rådet

Anmeld

4. december 2010

dorthemus

nvm skriver:

der har intet været andre dage, det her helvede startede igår

men ja jeg har prøvet at gøre helt det samme bare når hun er i liften, det hjælper heller ikke desværre, ellers tak fo rådet

Har du prøvet at bære hende i en slynge? Nogle børn har et stort behov for tæt kontakt for at falde til ro...måske det er en løsning. Så har du også hænderne fri til dit store barn og andre gøremål

Fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.