Carina1977 skriver:
Hvor gammel er drengen? Jeg studsede bare lidt over det der med at han lå i samme seng som moderen. Må lige sige at det gjorde min søn altså også meget i en periode, og det tog han altså ikke skade af. Det var så ikke hver nat, men hvis nu han havde haft en grim drøm, eller vågnede om natten og følte et behov for mig. Tror han gjorde det indtil 6 års alderen. Børn tager ikke skade af ikke at have deres eget værelse, bestemt ikke. Det er ikke det der er det vigtigste. Det vigtigste er at de får det følelsesmæssige behov dækket ind, får noget at spise, tøj på kroppen, kærlighed og selvfølgelig en stabil hverdag.
At statsforvaltningen tager en afgørelse er een ting, mend et betyder ikke, at i ikke sammen må gå ind og ændre lidt på planen. Den er der mere, så i har noget at gå ud fra. Hvis i synes at barnet skal være hos moderen hver 2. jul og nytår, og at hun også selv ønsker dette, så synes jeg da i skal gøre det 
Ellers vil jeg ikke kommentere så meget mere, da sådan en sag her ofte har 2 sider 
Ups drengen er 5 år.. og var jo ikk da han var spæd det er NU han gøre det.. ved godt man godt kan hygge engang imellem ikke det jeg siger men han har ikke sin egen seng . Han har ingenting selv.. Det har fodgen taget.. Han har lidt legetøj og tøj ved hans mor det er alt.. Han kommet skam også indtil os hvis han er ked af det eller drømmer ting...
Hvad der angår at aftale med moderen selv er vi UDEMÆRKET klar over det, men har valgt IKKE selv at gå ind at ændre noget så længe hun har klaget til statsforvaltningen og de endnu er lidt på sagen...
Moderen har selv spillet meget imod at samarbejde hidtil og er ikke så god til det med aftaler så vi syntes det vil være dumt på nuværende tidspunkt at gå ind og lave aftaler selv... Moderen har bestemt haft sine changer i denne sag..
Oplæget var som sådan også mest oprettet for at hører om nogle ved om statsforvaltningen ændre deres afgørelse efter blot en uge..
Vi ved godt hvad vi må og ikke må--(:
Anmeld