Ja så er jeg tilbage..
Har tidligere skrevet lidt om min dejlige stedsøn og hans situation..
Puha der er sket meget på den front siden sidst... Retten har afgjort han ska fast bopælsadresse her ved min kæreste og jeg da det er bedst for ham...
Vi har flyttet ham til ny børnehave d. 3-11-2010 efter aftale med retten..
Nu har vi så siden da kørt forhandlinger om samværet med hans mor som vi har forslået således:
Mors samvær:
Hveranden weekedn fra fredag kl 17 til søndag kl 17
Hver anden jul og hver anden nytår..
To uger i sommerferie.. og ferie skiftevis mellem os og hans mor..
--
Der har så gået længe inden vi hørt noget og har i mellem tiden sendt to haste mails ind omkring vi godt ville have en afgørelse da min stedsøn er meget påvirket af situationen.. Og vi har fundet ud af at hans mor har stået uden fast bopæl (smidt ud af fodgen) og ingen indtægt gennem to mdr...
Vi fik så en afgørelse fra statsforvatningen lørdag i sidste uge efter statsforvaltningen har kontaktet hans mor gennem længere tid og får alle breve retur om at hun ikke har bopæl på den oplyste adresse og de ikke ved hvor hun bor.. De har søgt via central register og der står hun som værende uden fast bopæl .. De har kontaktet moderen som oplyser huun stadig bor i den oplyste lejlighed... Hvilket jo er løgn.. !!
Statsforvaltniingen har så afgjort et meget værre samvær for hans mor som lyder:
Hver anden weekend fra 17 til 17 og IKKE mere... De fravælger jul/nytår sommerferie og alle andre ferie og giver os dem...
Nu har moderen så klaget og forklarer hun bor ved hendes forældre og er på kontanthjælp.. Så hun kan give sin søn faste rammer og forlanger samvær alle de steder statsforvaltningen selv har afvist..
Vil hører om i tror statsforvatningen vil indse deres fejl og give moderen mere samvær efter hendes MEGET ustabile opstændigheder vi har dog skrevet vi ikke syntes det er godt for min stedsøn er faldet meget til ro bare den uge og er helt inde i han ikke skal have mere samvær med sin mor lige som tingene er nu.. Og vi syntes derfor det vil være RIGTIG uretfærdigt overfor min stedsøn ændre det en gang til nu hcor det er statsforvaltningen der i første omgang har fastsat tingene som de er nu...
Det skal lige siges hun bor i en kælderværelse som er MAX 12km2... hvor hun bor med min stedsøn...
Tak fordi du gad læse med.. var lige den korte udgave