Først til mølle - lækre drengebukser m/u foer str. 62-104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. december 2010

Skouboe

Moma skriver:

Hej,

Jeg vil rigtigt gerne købe disse her i str. 86/92, hvis det stadig er muligt - de er bare rigtigt fine 

Kan du ikke sende mig dit kontonr. hvis det stadig er muligt?

Jeg er ikke sikker på hvor meget af det stribede, der er tilbage - jeg kigger lige på det og skriver dig på listen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Skouboe

Moma skriver:

Hej,

Jeg vil rigtigt gerne købe disse her i str. 86/92, hvis det stadig er muligt - de er bare rigtigt fine 

Kan du ikke sende mig dit kontonr. hvis det stadig er muligt?

Jeg er frygteligt ked af det, men der er simpelt hen ikke nok stof tilbage til et par bukser i denne størrelse.. kunne nogen af de andre friste?

Ellers har jeg talt med min stof-pusher i USA og købt mere, men der går 2-3 uger minimum inden jeg har det, så det bliver først i starten af det nye år eller deromkring.. vil du vente på det?

Anmeld

6. december 2010

Isabella_mor

Skouboe skriver:

Jeg køber mange steder fra - dette her er købt i USA

Jeg tror ikke at lige præcist det her stof kan købes herhjemme - jeg har ihvertfald ikke set det, men hvis du gerne vil have fede stoffer, er  http://www.malika-rosa.dk/shop/frontpage.html 

eller 

http://www.stofogstuff.dk/shop/frontpage.html

et godt bud.

LÆKRE links... tak nu er jeg hvertfald meget mere inspireret... og den ene kan jeg jo besøge fysisk.. den anden må jeg tage endag jeg kommer til århus

Anmeld

8. december 2010

Moma

Skouboe skriver:

Jeg er frygteligt ked af det, men der er simpelt hen ikke nok stof tilbage til et par bukser i denne størrelse.. kunne nogen af de andre friste?

Ellers har jeg talt med min stof-pusher i USA og købt mere, men der går 2-3 uger minimum inden jeg har det, så det bliver først i starten af det nye år eller deromkring.. vil du vente på det?

Ja jeg venter gerne   men lad os lige skrives ved omkring str. til den tid.

Anmeld

8. december 2010

Skouboe

Moma skriver:

Ja jeg venter gerne   men lad os lige skrives ved omkring str. til den tid.

Lad os det

Jeg har lige fået bekræftelse på at det er afsendt, så nu skal det bare herover og igennem tolden

Anmeld

19. december 2010

Skouboe

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.