Først til mølle - lækre drengebukser m/u foer str. 62-104

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3. december 2010

Lillefe

Skouboe skriver:

Hvor store vil du gerne have?

hehe ja jeg bliver nok nød til at vente til slut i denne måned.. har brugt alle mine penge på julegaver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Henri84

Skouboe skriver:

Super - jeg kigger lige i morgen og sender dig en TS

Super

Anmeld

3. december 2010

Skouboe

Perl skriver:

hehe ja jeg bliver nok nød til at vente til slut i denne måned.. har brugt alle mine penge på julegaver 

Det kender jeg sjovt nok godt

Det kan godt være at jeg tager mere af dette stof hjem på et senere tidspunkt

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Skouboe skriver:

VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT DER ER MERE STOF I LØBET AF ANNONCEN - Kig både på side 1 og 2.

**Lækre bukser med/uden foer**

Jeg har lige fået en sending SUPERLÆKKERT printet designer bomuld hjem fra USA, specielt til drengene. Jeg har ikke stof til mere end 2, MAX 3 par (kommer an på størrelsen) og de sælges efter først til mølle princippet. Køb et par før din nabo

Bukserne er syet i en lækker designer bomuld i god kvalitet. Som foer kan du vælge mellem en skøn, blød, hvid bomuldsjersey med masser af stræk eller en lidt kraftigere, lækker flødefarvet interlock – stadig med stræk, der sikrer masser af bevægelsesfrihed. Begge dele er super bløde og lækre mod ungernes sarte hud.

Bukserne syes i 2 modeller: En ballonvariant med rib i talje og indvendig elastik ved foden, og en mere lige variant med rib både i talje og fod. Denne model er lidt slankere, men stadig med masser af plads til bevægelse.

Den høje rib talje sikrer at bukserne sidder perfekt på såvel slanke som buttede børn og holder samtidig bukserne på plads i selv den vildeste leg.

Jeg har her vist stoffet med den rib, jeg anbefaler, men du kan naturligvis frit vælge mellem de viste farver. Alle bukserne kan også syes med elastik i taljen og ved foden.

Perfekte bukser til unger med krudt i bagen.

TILBUD I DECEMBER: Bukser med foer 250,00 kr, bukser uden foer 200,00 kr. + porto (24,00 kr) Køber du for mere end 500,00 kr, betaler jeg porto som maxibrev.

**Størrelser Ballonbukser**
Str. 68/74
Str. 74/80
Str. 80/86
Str. 86/92
Str. 92/98
Str. 98/104

**Størrelser Lige model**
Str. 62-92

Jeg kan godt sy større størrelser – Spørg venligst.

Jeg sender senest 14 dage efter jeg har modtaget betaling. Hvis du skal nå at have dem inden jul, skal ordren være accepteret og betalt INDEN 15. December.

Jeg er iøvrigt også på Trendsales, så vi kan også handle der - disse kommer dog ikke derind. 

Uh uh Pernille!! Fede stoffer!

Jeg vil gerne købe to par ballonbukser u/foer i str. 74/80, men vil helst handle på TS. 

Det er disse to udgaver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. december 2010

sandratobias

Ej hvor er de fine... ku godt tænke mig et par til Tobias hvis det er muligt...  

Anmeld

4. december 2010

Skouboe

Ranarupta skriver:

Uh uh Pernille!! Fede stoffer!

Jeg vil gerne købe to par ballonbukser u/foer i str. 74/80, men vil helst handle på TS. 

Det er disse to udgaver:

Det kan det sagtens - er du ikke sød at skrive på en daub deluxe annonce derinde, så smider jeg en TS

Anmeld

4. december 2010

Skouboe

sandratobias skriver:

Ej hvor er de fine... ku godt tænke mig et par til Tobias hvis det er muligt...  

Det er det nok - hvilke vil du gerne have og hvilken størrelse?

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Skouboe skriver:

Det kan det sagtens - er du ikke sød at skrive på en daub deluxe annonce derinde, så smider jeg en TS

Det er hermed gjort

Anmeld

4. december 2010

Skouboe

Ranarupta skriver:

Det er hermed gjort

Mystisk - jeg kan ikke se den... hmm...

Er du ikke sød at prøve at skrive på:  

http://www.trendsales.dk/annoncer/daub-deluxe-laekre-uglebukser-med-foer/19261348?forum=300&us=0 

Anmeld

5. december 2010

Skouboe

Ranarupta skriver:

Det er hermed gjort

Jeg har fået accepten nu, så Albert kan blive smækker-lækker i juledagene.. udover hvad han allerede er naturligvis Han er godt nok kær på dit profilbillede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.