Skouboe skriver:
VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT DER ER MERE STOF I LØBET AF ANNONCEN - Kig både på side 1 og 2.
**Lækre bukser med/uden foer**
Jeg har lige fået en sending SUPERLÆKKERT printet designer bomuld hjem fra USA, specielt til drengene. Jeg har ikke stof til mere end 2, MAX 3 par (kommer an på størrelsen) og de sælges efter først til mølle princippet. Køb et par før din nabo 
Bukserne er syet i en lækker designer bomuld i god kvalitet. Som foer kan du vælge mellem en skøn, blød, hvid bomuldsjersey med masser af stræk eller en lidt kraftigere, lækker flødefarvet interlock – stadig med stræk, der sikrer masser af bevægelsesfrihed. Begge dele er super bløde og lækre mod ungernes sarte hud.
Bukserne syes i 2 modeller: En ballonvariant med rib i talje og indvendig elastik ved foden, og en mere lige variant med rib både i talje og fod. Denne model er lidt slankere, men stadig med masser af plads til bevægelse.
Den høje rib talje sikrer at bukserne sidder perfekt på såvel slanke som buttede børn og holder samtidig bukserne på plads i selv den vildeste leg.
Jeg har her vist stoffet med den rib, jeg anbefaler, men du kan naturligvis frit vælge mellem de viste farver. Alle bukserne kan også syes med elastik i taljen og ved foden.
Perfekte bukser til unger med krudt i bagen.
TILBUD I DECEMBER: Bukser med foer 250,00 kr, bukser uden foer 200,00 kr. + porto (24,00 kr) Køber du for mere end 500,00 kr, betaler jeg porto som maxibrev.
**Størrelser Ballonbukser**
Str. 68/74
Str. 74/80
Str. 80/86
Str. 86/92
Str. 92/98
Str. 98/104
**Størrelser Lige model**
Str. 62-92
Jeg kan godt sy større størrelser – Spørg venligst.
Jeg sender senest 14 dage efter jeg har modtaget betaling. Hvis du skal nå at have dem inden jul, skal ordren være accepteret og betalt INDEN 15. December.
Jeg er iøvrigt også på Trendsales, så vi kan også handle der - disse kommer dog ikke derind.
Jeg vil gerne købe to par ballonbukser u/foer i str. 74/80, men vil helst handle på TS.