min lille kanin stampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
753 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2010

pussekat

hejsa

min lille elsker kanin stampe er sove ind i dag elsker han som højt og det gør så ondet at han ikke er her mere

billide kan se af han i min profil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Frøken J.

Det gør mig ondt! 

Anmeld

4. december 2010

pussekat

hejsa

å min elsker mand her være ud og købe en nye kanin til mig i dag

en lille grå hun kanin å hun er sød men jeg vil alle dag elsker min gamle kanin selv om jeg her få en nye en

Anmeld

4. december 2010

pussekat

Secrets skriver:

Det gør mig ondt! 

hejsa

tak fordi du være så sød og skriv til mig

min elsker mand her købe en lille nye kanin til mig i dag

han kom hjem med en lille grå hun kanin til mig

men vil alle dag elsker min gamle også selv om jeg her få en nye

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

din Stampe ligner vores Gnuff på en prik ... er ked af at høre Stampe er nødt til at sove ind... hvad fejler Stampe ??

Anmeld

4. december 2010

pussekat

serinasmor skriver:

din Stampe ligner vores Gnuff på en prik ... er ked af at høre Stampe er nødt til at sove ind... hvad fejler Stampe ??

hejsa

han løb og leje på gulv i onsdag og i tordag og fredag spiste han ikke når og jeg prøve med alle grøn som han elsker men han vil ikke spiste når ring til dyrlæge som sige at han nok vil sove ind da han jo være en gamle dreng jeg give ham vand i mund hele dag i går for at prøve at hold liv i han men han være op ved mig hele dag i går også kom ned i sig bur og så kik han på mig som om han vil sige tak for liv også lige han sig om på side også han sove ind 5 min for min mand kom hjem

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

pussekat skriver:

hejsa

han løb og leje på gulv i onsdag og i tordag og fredag spiste han ikke når og jeg prøve med alle grøn som han elsker men han vil ikke spiste når ring til dyrlæge som sige at han nok vil sove ind da han jo være en gamle dreng jeg give ham vand i mund hele dag i går for at prøve at hold liv i han men han være op ved mig hele dag i går også kom ned i sig bur og så kik han på mig som om han vil sige tak for liv også lige han sig om på side også han sove ind 5 min for min mand kom hjem

det var da trist ... men sikkert det bedste for stampe ... det lyder jo ikke til at Stampe led... så nu er STampe et bedre sted

Anmeld

4. december 2010

pussekat

serinasmor skriver:

det var da trist ... men sikkert det bedste for stampe ... det lyder jo ikke til at Stampe led... så nu er STampe et bedre sted

hejsa

ja han led ikke og det være det bedste for ham min dyr skal ikke led

men man prøve jo alt for dem

og han er kom i jord og jeg kom der være dag med min hund så ved hvor han er men som min mand og jeg snakkes om det være sjov han lige sove ind da det være sne for han elsker sne han når også at være ud i sne i år  

p.s og min dejlig mand her være ud og købe en lille nye kanin til mig i dag han kun ikke hold ud jeg og det

men vil alle min dag elsker min gamle kanin selv om jeg her få en nye kanin hun er en lille grå hun

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.