Er der stadig håb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2008

Anonym trådstarter

Hej.. Jeg prøver meget på at blive gravid, denne måned lykkedes det for 1. gang at få en positiv æl test så der blive gået til "makronerne" i de dage.. I min første graviditet havde jeg slet ikke kvalme så det troede jeg ikke at jeg fik, det har jeg så haft de sidste morgener, gad vide om det trods alt er min krop der tager r.... på mig?? Anyway.. Jeg skal først teste om 5 dage men tænkte at mon ikke den var positiv idag - det var den desværre ikke:'( Tror I stadig der er håb eller ville den så have været positiv allerede nu? Tror godt jeg kender svaret, trænger bare til at høre det fra andre.. (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2008

linemus

Der er håb :) Da jeg blev gravid med pigerne, havde jeg også symptomer næsten fra dag 1. Kvalme og mens-ondt, men uden at skulle have mens. Jeg testede også før, hvor den ikke viste noget, og på dagen, hvor jeg burde kunne teste, var den så utydelig svag, at jeg næsten ikke kunne se den, eller i hvert fald troede, jeg bildte mig ind, at jeg så den. Men en uge efter var den meget mere tydelig, og det endte jo så også med TO piger :)

Jeg prøvede også æl-test, men fik aldrig en positiv, så dem har jeg ikke meget til overs for.

Knus Line

Anmeld

27. august 2008

Mary

Den kan da sagtens nå at blive positiv endnu (H) Held og lykke med det!

Anmeld

27. august 2008

Louise mortil4

Der er håb endnu, jeg havde med alle ungerne symptomer på gravilitet inden forventet menses dag, men kunne først teste positiv 3 uger efter menses skulle ha været der, så tror det er meget tidlig du har testet.

Knus Louise 7+0

Anmeld

27. august 2008

Tikki

ja, der er helt sikkert håb - med min første var stregen der med det samme, men denne gang skulle der gå 14 dage efter jeg skulle have haft min mens inden jeg kunne se en positiv test...og jeg testede mange gange inden :D. Så vente vente vente...selvom det er svært ;)

Jeanette (nu i uge 23)

Anmeld

27. august 2008

Muffinmus

Tja, jeg ved det da ikke, men måske:)
Jeg fik kvalme allerede 4 dage efter ÆL.... og stod med en positivt test 4 dage før tid:) Så måske er du heldig at den er god nok selv om du måske ikke kan teste endnu.... Test igen de næste dage og se hvad der sker.
Maria 11+2

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Selvfølgelig er der håbe :) Der er altid håb!

Man skal selvfølgelig altid være realist, så man ikke bliver total knust hvis det ikke lykkes første gang. Men så er det jo bare op på "hesten" igen, og håbe lidt mere. Så du skal ikke ta sorgerne på forskud, vent og se tiden an. Test igen når det er tiden.

Håber på det bedste for dig (H)

-nadia

Anmeld

27. august 2008

Ny mor

Ja, da, der er håb endnu! Ved Julius var min test først positiv 2 dage over tid og totalt negativ i dagene op til og på dagen for mens., så hav tålmodighed og vendt med at teste, selvom det er totur ;)
Pøj, pøj
Birgitte 8+1

Anmeld

27. august 2008

Juniors mor

Ja da! den kan da nemt være der!! Med min lille bebs i maven var jeg selv laaang tid om at teste positiv. Var først positiv da jeg var gået 14 dage over....
Jeg tror bestemt på den er der - og glæder mig til at høre hvem du er om nogle uger :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.