JustAnotherName skriver:
Jeg sad også lige og var ved at lade mig friste....
Men min ældste datter er kun 3 år. Hun ville syntes den var sød og sjov....en tid. Og så ville den blive "mit kæledyr", når hun efter en tid ikke fandt den så underholdende mere, tror jeg. Vores yngste er 1½ år, og kan slet ikke håndtere sådan en lille en. Så jeg tror for det første, at mine børn skal være ældre, før de VIRKELIG ville have glæde af det. Og så ved jeg heller ikke, om jeg kunne nænne at give dem et dyr, som de (højst sandsynligt) maks ville have i et par år, før den ville dø af sin alder. Det er jo ikke nemt at trøste og forklare to børn på, til dén tid, knap 5 og 3 år.
Jeg bor ellers også på Randers-kanten, så det ville jo være oplagt, meen.
Nej, jeg ville heller ikke orke at skulle stimulere den, hvis ungerne ikke gad den mere, og skulle holde buret rent mv, når jeg delvist går på job 37 timer + div. og ellers går i skole og skal læse udover det andet faste i hverdagene.
Fristende ellers, og jeg er da helt sikker på, at den er vildt nuttet 
Jeg håber at du kommer til at finde et tryg og kærligt hjem til hende 
Øv øv, det var ærgeligt 
Det er nemlig det ved hende at hun ikke er helt ny, så hun har maks nogle år tilbage.
Men så må jeg krydse fingre for at der er en anden derude der vil have hende 
Men forresten - jeg har overvejet at bygge en lille labyrint til hende i træ, det er glimrende aktivering hvis man en dag ikke lige har overskud til at holde hende osv. Men du har jo besluttet dig
Anmeld