Hamster gives væk (fra Randers) - Eventuel julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.166 visninger
11 svar
1 synes godt om
3. december 2010

Dinna88

Hej babyfolk.

Jeg har desværre ikke lige et billede af hende, men jeg vil gerne forære mit hamster væk Hun er et guldhamster og jeg mener hun er omkring 1½ år efterhånden. 

Jeg giver hende væk fordi jeg simpelthen ikke har tid til at lege med hende nok, så hun bider i sin flaske af kedsomhed. Det er en rigtig skam for hun er forholdvis tam og rigtig sød. Hun er fyldt med energi men kan sagtens sidde stille og så er hun bare så sød. Hun får nogle øjeblikke hvor hun bare fryser og så sidder hun der  

Egentlig hedder hun Bella, men jeg kalder hende Hamster. Hun ville jo være en glimrende julegave til et dyreglad barn!

Jeg bor i Randers hvor hun kan hentes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

lisesp83

Jeg opper den lige for dig, for der må da sidde et barn derude som ville elske at få et hamster.

Anmeld

5. december 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

er fristet, da mit lige er død af alderdom, men ved at den vil blive forsømt da jeg skal have barn nr 2 til foråret. så tiden vil ikke være der til det.

Anmeld

5. december 2010

Pia.

Jeg blandet mig lige lidt ... En hamsters leve tid er somregel halvanden til to år - mere så et eller andet barn ikke knytter sig til den og den så dør !!!! Bare lige lidt Info !!!!!Knus Pia.

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

Pia. skriver:

Jeg blandet mig lige lidt ... En hamsters leve tid er somregel halvanden til to år - mere så et eller andet barn ikke knytter sig til den og den så dør !!!! Bare lige lidt Info !!!!!Knus Pia.

Jeg har siddet og tjekket lidt op på det på nettet, og der står at de kan blive op til 4 år

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

hannetheis skriver:

er fristet, da mit lige er død af alderdom, men ved at den vil blive forsømt da jeg skal have barn nr 2 til foråret. så tiden vil ikke være der til det.

Ej, det var ærgeligt! 

Anmeld

5. december 2010

lisesp83

Dinna88 skriver:

Jeg har siddet og tjekket lidt op på det på nettet, og der står at de kan blive op til 4 år

Jep op til 4 år, har selv haft en der blev det.

Anmeld

5. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Jep op til 4 år, har selv haft en der blev det.

Super! Altså, det er jo ikke hermed garanteret at hun bliver så gammel, men der er ingen grund til at afvise hende fordi hun er 1½ Hun er virkelig en dejlig én

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Jeg har desværre ikke lige et billede af hende, men jeg vil gerne forære mit hamster væk Hun er et guldhamster og jeg mener hun er omkring 1½ år efterhånden. 

Jeg giver hende væk fordi jeg simpelthen ikke har tid til at lege med hende nok, så hun bider i sin flaske af kedsomhed. Det er en rigtig skam for hun er forholdvis tam og rigtig sød. Hun er fyldt med energi men kan sagtens sidde stille og så er hun bare så sød. Hun får nogle øjeblikke hvor hun bare fryser og så sidder hun der  

Egentlig hedder hun Bella, men jeg kalder hende Hamster. Hun ville jo være en glimrende julegave til et dyreglad barn!

Jeg bor i Randers hvor hun kan hentes.

Prøv evt. i Julehjælps tråden... 

Anmeld

8. december 2010

JustAnotherName

Jeg sad også lige og var ved at lade mig friste....

Men min ældste datter er kun 3 år. Hun ville syntes den var sød og sjov....en tid. Og så ville den blive "mit kæledyr", når hun efter en tid ikke fandt den så underholdende mere, tror jeg. Vores yngste er 1½ år, og kan slet ikke håndtere sådan en lille en. Så jeg tror for det første, at mine børn skal være ældre, før de VIRKELIG ville have glæde af det. Og så ved jeg heller ikke, om jeg kunne nænne at give dem et dyr, som de (højst sandsynligt) maks ville have i et par år, før den ville dø af sin alder. Det er jo ikke nemt at trøste og forklare to børn på, til dén tid, knap 5 og 3 år.

Jeg bor ellers også på Randers-kanten, så det ville jo være oplagt, meen.
Nej, jeg ville heller ikke orke at skulle stimulere den, hvis ungerne ikke gad den mere, og skulle holde buret rent mv, når jeg delvist går på job 37 timer + div. og ellers går i skole og skal læse udover det andet faste i hverdagene.

Fristende ellers, og jeg er da helt sikker på, at den er vildt nuttet 
Jeg håber at du kommer til at finde et tryg og kærligt hjem til hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.