Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad smørrer I jeres ungers kinder o.lign med her i vinter kulden?? Jeg har smurt min søns kinder hver morgen inden han skulle i børnehave - nogle dage med den dyre "Eau thermale Avéne" - andre dage med "Baby fed creme" fra änglamark - men ikke en fis hjælper det - han har voldsomt udslæt på begge kinder.
What to do?! Hvad gør I andre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg læser lige med her, har samme problem
har hørt at nogle bruger 8 hour creme eller vasseline (om natten), men vil gerne hører hvad der ellers er af gode idéer
Anne85 skriver: Hvad smørrer I jeres ungers kinder o.lign med her i vinter kulden?? Jeg har smurt min søns kinder hver morgen inden han skulle i børnehave - nogle dage med den dyre "Eau thermale Avéne" - andre dage med "Baby fed creme" fra änglamark - men ikke en fis hjælper det - han har voldsomt udslæt på begge kinder. What to do?! Hvad gør I andre?
Cremen må ikke indeholde vand - så faktisk er vaselinen klart det bedste
smører med vaseline, da det er vigtig at smøre med noget der ikke indeholder vand
Jeg har lige købt en fedtcreme der hedder Dermalog, uden parfume og parabener
Hvis Maria skal ud i kulden, skal den smøres på 20 min inden så vandet er fordampet inden..
missie20 skriver: Min søns kinder er også meget røde, jeg smører dem flere gange dagligt. Hver gang efter han har fået vasket kystøjet efter mad. og så lige inden puttetid og om morgenen efter personlig pleje. Tror du skal gøre det oftere så det rigtig kan hjælpe. Tror ikke 1 gang er nok desværre.
Min søns kinder er også meget røde, jeg smører dem flere gange dagligt. Hver gang efter han har fået vasket kystøjet efter mad. og så lige inden puttetid og om morgenen efter personlig pleje. Tror du skal gøre det oftere så det rigtig kan hjælpe. Tror ikke 1 gang er nok desværre.
Daniella bliver smurt i hvert fald 3 gange om dagen og det hjælper overhovedet ikke
Hvad bruger du?
Det er bare svært når han skal i børnehave synes jeg Der blir han jo ikke smurt ovre. kan selvfølgelig smørre igen når han kommer hjem.
Hmm... vaseline siger I... blir det ik frygtelig klistret??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128