Hej piger, jeg er en Italiensk kok, bosat i Dybvad (i nærheden ved Frederikshavn ok Sæby). Det er måske lidt sent nu, at komme med sådan en annonce, men jeg tilbyder faktisk at lave mad til små og store grupper, ud over det, også til fester og arrangementer. Jeg står for alt, dvs indkøb, forberedning og anretning af maden samt oprydning og opvaskning ved slutning af festen. Prismæssigt synes jeg, at en fornuftig pris ville være omkring 250 el. 300 kr. per kuvert, hvor I kan få: gode råvarer, mad af høj kvalitet og mulighed for at følge med i hver eneste proces af madtilberedningen (fordi alt foregå i din egen køkken), min timeløn og kørsel (afhængig af hvor arrangementet foregå).
Det er faktisk ikke mange catering firmaer som kan tilbyde den samme service, normalt får du mad som bliver lavet i forvejen i virksomheds lokale og man skal selv sørge for anretningen, medmindre du har nogen som kan hjælpe eller står for det (nogle gange under betaling) og man kan vælge kun imellem de menuer, som de har. Jeg kan tilberede al slags mad, men er selvfølgelig specielt god til italiensk mad....og du vælger selv hvilken mad, du vil have til din fest
Til alle som kan være interesseret jeg hedder Jgor og mit telefonnummer er: 51165577
Anmeld