Privat kok til bryllup!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Har du prøvet evt. at forhøre dig på en kokkeskole (Er det mon teknisk skole eller...? Jeg aner det ikke..). Men min pointe er, at der ofte er studerende inden for et fagligt felt, der bare hungrer efter at komme ud og få noget erfaring OG tjene en skilling. Og der findes altid nogle studerende som faktisk er lige så dygtige som så mange, der er uddannede..

Jeg har egentlig bare overført idéen fra emnet bryllupsmusik - der kan man altså bare ofte få nogle drøndygtige bands med studerende fra konservatoriet, som har valgt at tjene lidt ekstra til su'en ved at tage ud at spille...

Håber, jeg gav mening? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Bare-mig

CmarianN skriver:

Oki, tak for det  Hvor kommer I fra? Vi bor jo over på vestkyssten.

Vi bor på Djursland

Anmeld

9. december 2010

CmarianN

SeptemberBaby skriver:

Har du prøvet evt. at forhøre dig på en kokkeskole (Er det mon teknisk skole eller...? Jeg aner det ikke..). Men min pointe er, at der ofte er studerende inden for et fagligt felt, der bare hungrer efter at komme ud og få noget erfaring OG tjene en skilling. Og der findes altid nogle studerende som faktisk er lige så dygtige som så mange, der er uddannede..

Jeg har egentlig bare overført idéen fra emnet bryllupsmusik - der kan man altså bare ofte få nogle drøndygtige bands med studerende fra konservatoriet, som har valgt at tjene lidt ekstra til su'en ved at tage ud at spille...

Håber, jeg gav mening? 

GO idé  tusind tak.....

glædelig jul

Anmeld

9. december 2010

Dorthe1986

CmarianN skriver:

Hej Piger!

Er der nogen af jer der har brugt privat kok til jeres bryllup?

Jeg står nemlig og overvejer det og hende vi har i tankerne koster 6500 kr. + kørsel og + råvarer selvfølgelig. Lyder det dyrt, eller? Har slet ikke forstand på den slags.

En anden privat kok jeg kender tager 350 kr. pr. kuvert.

Hey undskyld jeg lige misbruger din tråd, men hvis du ikke har set det har jeg sendt et lille brev til dig, angående en bog

Anmeld

23. februar 2011

Den private kok

Hej piger, jeg er en Italiensk kok, bosat i Dybvad (i nærheden ved Frederikshavn ok Sæby). Det er måske lidt sent nu, at komme med sådan en annonce, men jeg tilbyder faktisk at lave mad til små og store grupper, ud over det, også til fester og arrangementer. Jeg står for alt, dvs indkøb, forberedning og anretning af maden samt oprydning og opvaskning ved slutning af festen. Prismæssigt synes jeg, at en fornuftig pris ville være omkring 250 el. 300 kr. per kuvert, hvor I kan få: gode råvarer, mad af høj kvalitet og mulighed for at følge med i hver eneste proces af madtilberedningen (fordi alt foregå i din egen køkken), min timeløn og kørsel (afhængig af hvor arrangementet foregå).

Det er faktisk ikke mange catering firmaer som kan tilbyde den samme service, normalt får du mad som bliver lavet i forvejen i virksomheds lokale og man skal selv sørge for anretningen, medmindre du har nogen som kan hjælpe eller står for det (nogle gange under betaling) og man kan vælge kun imellem de menuer, som de har. Jeg kan tilberede al slags mad, men er selvfølgelig specielt god til italiensk mad....og du vælger selv hvilken mad, du vil have til din fest

Til alle som kan være interesseret jeg hedder Jgor og mit telefonnummer er: 51165577

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.