DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. august 2008

Astrid P

Så for satan... Nu starter livet for alvor igen! ;)

KH Astrid - DUM fan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Tynen

Ja, det er så klasse!!!!
Jeg ELSKER det bare!!

Nu så jeg foran og kan se at Line fra Viborg skal føde med ham den mandlige jordmor (..Eller jordfar??!) i 5. afsnit.
Det vil jeg sgu gerne se - Han skulle være SÅ sød!

Anmeld

26. august 2008

Astrid P

Sejt! Min søster som bor i Holland har også haft en jordfar til 2 af hendes 3 fødsler...

Anmeld

26. august 2008

Tynen

Tror altså også de er lidt sødere end kvinderne - Ved ikke helt hvorfor?!

Anmeld

26. august 2008

Rasmine

Årh, jeg havde faktisk ham Morten, da jeg fik Mille.
Han var super god, men da han klogede i:
"Ja, jeg ved godt det gør ondt...." -fik han sgu at vide at han ikke vidste en skid og at han bare skulle lukke!

Anmeld

26. august 2008

Tynen

Mebach skriver:

Årh, jeg havde faktisk ham Morten, da jeg fik Mille.
Han var super god, men da han klogede i:
"Ja, jeg ved godt det gør ondt...." -fik han sgu at vide at han ikke vidste en skid og at han bare skulle lukke!

Haha :)

Men for dælen - Var det alligevel ikke mærkeligt at det var en mand?

Anmeld

26. august 2008

Rasmine

Ja, da vi var nede at se fødegangen i 1. omgang så jeg sådan en arkitekslampe (èn af de helt gammeldags, det var inden fødegangen blev lavet om) Den lampe stod/hang lige ved siden af "fødebriksen" "De skal fanme ikke lyse på min fja, tænkte jeg" Min veninde fødte ½ år før mig, ved ham Morten. Christ, tænkte jeg, det gider jeg fanme ikke. Så tjekkede vi ind på fg den store dag, og blev modtaget af en dame. Pheew, tænkte jeg, godt det ikke var ham manden. (Ville da hellere have en dame til at lyse på fja'en, når nu det skulle være) Kl. 15, midt i de onde veer, kommer en mand hen og siger: "Goddag, vi har vagtskifte, jeg hedder Morten, og jeg er din nye jordemoder" :'( Men han var kanon. -Og brugte ikke lampen! :D

Anmeld

26. august 2008

Rasmine

TA DOG DEN LUE AF, PUNK!

Anmeld

26. august 2008

Tynen

Det er ungdommen nu til dags, Mette!
På med hatten og ned om røven med bukserne.. Tsk, tsk

Anmeld

26. august 2008

Tynen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Ja, da vi var nede at se fødegangen i 1. omgang så jeg sådan en arkitekslampe (èn af de helt gammeldags, det var inden fødegangen blev lavet om) Den lampe stod/hang lige ved siden af "fødebriksen" "De skal fanme ikke lyse på min fja, tænkte jeg" Min veninde fødte ½ år før mig, ved ham Morten. Christ, tænkte jeg, det gider jeg fanme ikke. Så tjekkede vi ind på fg den store dag, og blev modtaget af en dame. Pheew, tænkte jeg, godt det ikke var ham manden. (Ville da hellere have en dame til at lyse på fja'en, når nu det skulle være) Kl. 15, midt i de onde veer, kommer en mand hen og siger: "Goddag, vi har vagtskifte, jeg hedder Morten, og jeg er din nye jordemoder" :'( Men han var kanon. -Og brugte ikke lampen! :D[/citat] Klasse!! :)) Lyse på min fja.. Haha :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.