1-0 til baby - moderkagen er sparket på plads!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Marco2

Hvor godt at du kan få lov at føde normalt.

Men da lidt "trælst" med måden at blive behandlet på.

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

blomst84

Super dejligt med en fødsel naturelle men hold da op en mærkelig behandling du har fået dig men tror simpelthen ikke de tænker så langt de mennesker, der ikke kigge på andet end kønsdele hele dagen hva betyder det med at du har åbnet dig? Kan du så gå i fødsel når som helst? Knus sabrina der er list nervøs for at føde inden uge 37

Anmeld

3. december 2010

PeruBaby

Hvor dejligt at du kan komme til at føde naturligt. Tillykke med det! Og håber at du kan trænge den lidt mærkelige scanning i baggrunden, når der lige er gået lidt tid. Kan godt forstå at du ikke følte at den scanning foregik på dine præmisser, men som andre har skrevet, så må man gå ud fra at de bare havde en rigtig travl dag, ¨å der ikke var særlig meget overskud...

Anmeld

3. december 2010

CA

blomst84 skriver:

Super dejligt med en fødsel naturelle men hold da op en mærkelig behandling du har fået dig men tror simpelthen ikke de tænker så langt de mennesker, der ikke kigge på andet end kønsdele hele dagen hva betyder det med at du har åbnet dig? Kan du så gå i fødsel når som helst? Knus sabrina der er list nervøs for at føde inden uge 37

For at være ærlig, så ved jeg ikke hvad det betyder. Ville gerne have spurgt dem, men stemningen var ike til forklaring - mere til "vi skal bruge så lidt tid som muligt". Dumt jeg ikke bare spurgte alligevel.

Jeg må spørge JM når jeg skal derned igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.