henh01 skriver:
Synes godt nok allerede nu de virker lidt tamme på trods at at jeg stadig ammer lidt... Lillemanden havde gulsot og var slap derfor skulle han fyldes op og fik MME allerede da han var 1 uge gammel
, ammer slet ikke om natten mere fordi han spiser med 2½ times mellemrum og hvis jeg ammer får vi kun 1½ times søvn gange med 3 og det kan vi ikke holde til, når han får MME spiser han med 3 timers interval dvs vi får 2½ times søvn gange 3
Overvejer helt at stoppe med at amme, da jeg føler mig utilstrækkelig fordi han alligevel skal have en flaske ved siden af, men det er jo også hyggeligt at amme og have sådanne intense øjeblikke med sit barn. Åh er i et dilemma.
Måske dine bryster er som de altid har været - men at dit eget syn på dem er blevet forvringet?? Hva siger din mand - synes han ikke stadig de er lækre og dejlige som de altid har været.. Kvindekroppen vil jo ændre sig når man får børn..
Mht. amningen - så skal du gøre det du føler mest for. Det skal være godt for alle parter.. Og lillemanden kan sagtens undvære babsen, bare han stadig får nærheden når han skal have flaske.. Selvom det at amme er en del af normen så må man gerne lade være..

Anmeld