Silikone bryster og endt amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.835 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2010

henh01

Hej Tøser

Er der nogen der har ammet med silikone bryster, der vil fortælle mig hvordan deres bryster så ud efter? -Hang de, var de slatne, var du nødt til at få opereret dem om eller var de fine?

Jeg har selv fået lavet bryster for 6 år siden og ammer nu mit andet barn, men allerede nu synes jeg de virker ret øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Kløver

henh01 skriver:

Hej Tøser

Er der nogen der har ammet med silikone bryster, der vil fortælle mig hvordan deres bryster så ud efter? -Hang de, var de slatne, var du nødt til at få opereret dem om eller var de fine?

Jeg har selv fået lavet bryster for 6 år siden og ammer nu mit andet barn, men allerede nu synes jeg de virker ret øv

kender ikke noget til det ang silikonebryster, men har læst et sted at amning ikke skulle have påvirkning på brysterne, men at det er hormoner osv, og det hele sker under graviditeten, om det er anderledes med silikone bryster, ved jeg så ikke noget om

Anmeld

2. december 2010

henh01

Maja84 skriver:

kender ikke noget til det ang silikonebryster, men har læst et sted at amning ikke skulle have påvirkning på brysterne, men at det er hormoner osv, og det hele sker under graviditeten, om det er anderledes med silikone bryster, ved jeg så ikke noget om

tænker mere om hvordan brysterne ser ud når man stopper med at amme og mælken er ude. Brysterne bliver jo større når der er mælk i osv og er lidt nysgerrig på om jeg kan forvente mig lange sokker med en klump silikone i der hænger og klapper ved min navle eller om der er håb for fortsat flotte bryster

Anmeld

2. december 2010

saxa

Har to veninder med sili-babser den ene ammer stadig og sikke nogle balloner Den anden er færdig med amningen og hendes er nøjagtig som før hun blev gravid..

Anmeld

2. december 2010

saxa

henh01 skriver:

tænker mere om hvordan brysterne ser ud når man stopper med at amme og mælken er ude. Brysterne bliver jo større når der er mælk i osv og er lidt nysgerrig på om jeg kan forvente mig lange sokker med en klump silikone i der hænger og klapper ved min navle eller om der er håb for fortsat flotte bryster

Hahahahahaha

Anmeld

2. december 2010

Low

Maja84 skriver:

Det har jeg også fået af vide af min JM.

Kender selv en veninde som selv synes hun måtte få lavet dem om efter hun har ammet men tror hun venter hun er færdig med at amme sin nr 2 nu her

Anmeld

2. december 2010

Kløver

henh01 skriver:

hehe ja kan jeg da godt forstå, ved heller ikke om det er anderledes med silikonebryster end med alm, jeg har ikke et par selv, at sammenligne med, altså bryster af silikone

Anmeld

2. december 2010

henh01

saxi skriver:

Har to veninder med sili-babser den ene ammer stadig og sikke nogle balloner Den anden er færdige med amningen og hendes er nøjagtig som før hun blev gravid..

det kunne godt nok være dejligt hvis de bare så nogenlunde ud

Anmeld

2. december 2010

saxa

henh01 skriver:

det kunne godt nok være dejligt hvis de bare så nogenlunde ud

For dig - men mon dog at der bliver den store forskel??

Anmeld

3. december 2010

henh01

saxi skriver:

For dig - men mon dog at der bliver den store forskel??

Synes godt nok allerede nu de virker lidt tamme på trods at at jeg stadig ammer lidt... Lillemanden havde gulsot og var slap derfor skulle han fyldes op og fik MME allerede da han var 1 uge gammel , ammer slet ikke om natten mere fordi han spiser med 2½ times mellemrum og hvis jeg ammer får vi kun 1½ times søvn gange med 3 og det kan vi ikke holde til, når han får MME spiser han med 3 timers interval dvs vi får 2½ times søvn gange 3 Overvejer helt at stoppe med at amme, da jeg føler mig utilstrækkelig fordi han alligevel skal have en flaske ved siden af, men det er jo også hyggeligt at amme og have sådanne intense øjeblikke med sit barn. Åh er i et dilemma.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.