Så fik jeg hæklet et svøbetæppe syet den første sparkedragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Maria-s

Jamen mange tak piger

Jeg har så meget stof derhjemme, så det er bare at gå igang for mig Såååå I bliver nok spammet med nogle flere billeder hen af vejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Sofia

Det er bare så fint - SÅ FINT! Gid jeg var kreativ og havde evnerne

Anmeld

5. december 2010

Kats

SÅ fint !!!
 - hvor er du krea

Anmeld

5. december 2010

Svane83

Hej søde Maria

Ih hvor er det sødt tæppet og det er da en fin dragt du har fået syet.

Jeg dur desværre hverken til at sy, hækle eller strikke, men heldigvis så er min Svigermor en ørn til at hækle og strikke så hun er ved at lave et fint tæppe til lillepigen og min Faster i Sverige som bare er knald dygtig med en symaskine er igang med et legetæppe til min ny indkøbte brugte kravlegård, så det er jo dejligt mår man ikke selv kan.

Nå ja så har jeg en veninde der er smadder god til at sy de sødeste tullebukser så dem har hun også lige kreeret 4 stk. af til Lillepigen. Jeg må lige ligge et billede ind af dem på et tidspunkt de er virkelig søde.

Håber ellers du har det godt. 

Jeg har sådan en tude gravide dag idag. Så det er lidt træls, især ikke når jeg ikke kan forklare manden hvorfor jeg er trist. Er bare fuld af følelser idag og de får mig åbenbart til at tude når der er lidt for mange af dem.

Nå men ville bare sige det var nogle fine ting du havde lavet.

>:<Carina

Anmeld

7. december 2010

AnneBJ

Ih, har slet ikke fået kommenteret på dine kreationer! MEn er du vimmer! Det er simpelthen så flot! Er især imponeret over sparkedragten!!

Anmeld

7. december 2010

Maria-s

Hej søde Maria

Ih hvor er det sødt tæppet og det er da en fin dragt du har fået syet.

Jeg dur desværre hverken til at sy, hækle eller strikke, men heldigvis så er min Svigermor en ørn til at hækle og strikke så hun er ved at lave et fint tæppe til lillepigen og min Faster i Sverige som bare er knald dygtig med en symaskine er igang med et legetæppe til min ny indkøbte brugte kravlegård, så det er jo dejligt mår man ikke selv kan.

Nå ja så har jeg en veninde der er smadder god til at sy de sødeste tullebukser så dem har hun også lige kreeret 4 stk. af til Lillepigen. Jeg må lige ligge et billede ind af dem på et tidspunkt de er virkelig søde.

Håber ellers du har det godt. 

Jeg har sådan en tude gravide dag idag. Så det er lidt træls, især ikke når jeg ikke kan forklare manden hvorfor jeg er trist. Er bare fuld af følelser idag og de får mig åbenbart til at tude når der er lidt for mange af dem.

Nå men ville bare sige det var nogle fine ting du havde lavet.

>:<Carina

Heeej Carina, (beklager det sene tilbagesvar)

Mange tak for det Er også glad for det

Hvor lækkert med familie og veninder der gerne vil lave søde ting til den lille prinsesse  JA ind med nogle billeder!!

Åhh kender godt de der "tude-dage" Nogen gange er det de mindste ting der udløser dem. At man har haft en dårlig drøm om natten (så kan man gå der og føle sig trist en hel dag uden rigtig at kunne forklare hvorfor)

Eller den anden slags hormon-tude-dage som mig i dag. Her i morges ringer kæresten lige surt og læsser lort af fordi han er stresset (er lige mødt på arbejde så kan ikke rigtig sige noget igen), med det resultat at jeg har haft tårerne heeelt oppe hele dagen, både fordi jeg har ondt (men kun ondt som det-gør-naller-men-ikke-så-nallernaller-så-jeg-græder-lige-her-og-nu-men-som-at-jeg-græder-hvis-du-siger-bøh-fordi-det-gør-naller-HELE-TIDEN-og-ikke-kun-lige-i-5-minutter-ondt) så da han ringer her til aften og spørger hvorfor han kke har hørt noget fra mig i dag får han "fordi jeg ikke lige ku rumme flere spande LORT i dag" nå jamen det må du unds´kylde skat, det var ikke sådan ment.. Og så begynder jeg at tude og sige "jamen jeg kan bare ikke lige rumme det der i dag for jeg har fucking ondt blablablablabla...  så... SNØFT nu ligger jeg mig til at sove!.." hehehe var der nogen der kunne sige HOOOORRRMOOOONNEEEERRRR!!!  Hehe nå ville bare lige gi dig en  og sige at jeg håber du kom igennem din tude dag og kan smile lidt af det

Anmeld

7. december 2010

Maria-s

AnneBJ skriver:

Ih, har slet ikke fået kommenteret på dine kreationer! MEn er du vimmer! Det er simpelthen så flot! Er især imponeret over sparkedragten!!

Uhh jamen mange tak Jeg synes bare det er svært det der med størrelser på det babytøj der!!!  Så må vel bare sy det i forskellige størrelser??

Anmeld

13. december 2010

CA

Nu sidder jeg jo lige og tjekker dit tæppe lidt ekstra ud Mit er ved at være færdigt, men undrer mig over størrelserne. Er dine lapper mon større end mine, for jeg har 48 i tæppet og kan se du har 24. Hvad måler dit tæppe? Og hvilke masker har du brugt til at sætte det sammen? Det ser nemlig lidt pænere ud, en de (fast)masker jeg har brugt til at hækle sammen med. Ved ikke om det bare er billedet der snyder... 

Sorry mit nørderi, men gode råd skal man jo ikke gå glip af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.