Bare mig der er underlig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

SSL

Hehe, han synes det er så godt jeg er blevet introduceret for baby.dk, for jeg stiller ham langt færre spørgsmål nu end før, som han alligevel er uvidende om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Louisiana

MoarJ skriver:

Vil det sige du har plet blødt mens ægget satte sig fast eller fået mens? 

Hvis ikke det er mens - Hvornår skal du så teste? 

Altså, HVIS ægget har sat sig fast, så ja, så har jeg pletblødt/"fuldblødt". Det startede med et par dages pletblødning, og så blev det til fuld mens. Bare uden smerter og klumper. Men er træt, som jeg plejer at være. Synes også jeg skal tisse mere, men siger også til mig selv, at det bare er fordi jeg har drukket mere end jeg plejer - selvom jeg drikker som jeg plejer, haha. Vil bare ikke sætte mine forhåbninger unødvendigt op... Men har haft rigtig ømme bryster, især i brystvorterne. Ved ikke om det har noget at sige... Men har skrevet med andre, som har oplevet det samme (blødt), og været gravide, så håber da lidt endnu  Jeg tester søndag/mandag, også selvom jeg har blødt.

Anmeld

2. december 2010

Louisiana

SSL skriver:

ha ha ha ha... Jesper så vidst lidt af skærmen, "hvad søren er det I skriver om", haha! "har du husket at skrive hvor høje prutter du slår idag" sagde han.. Jaaaa, det har jeg  ha ha ha...

Haha, ja, sådan siger Kenneth også nogen gange, når han lige kigger mig over skulderen. Han går som regel hurtigt igen, hahaha  Men ang. prutter, så slår vi begge vist lige høje, og lige lange prutter hahahahaha

Anmeld

3. december 2010

Disa

Jeg er ny her inde og prøver sammen med min dejlige kæreste at blive gravid for første gang.

De sidste par dage har jeg følt mig som en ballon der siver luft ud af hele tiden. Jeg føler mig lidt oppusten og prutter næsten hele tiden, er glad for at man hverken kan høre eller lugte dem.
Jeg render tit på toilet, men prøver også at overbevise mig selv om at jeg bare har drukket mere end normalt.
Mine bryster er ikke så ømme som sidste gang, men mine brystvorter er tilgengæld meget ømme, det var de ikke sidst.

Jeg skal først teste den 13, ved ikke om der er noget men håber det virkeligt denne gang.

Anmeld

4. december 2010

Mira0911

Jeg slet ikke og glæde mig for meget... Jeg skal bare være tålmodig indtil testdag... 

Anmeld

4. december 2010

Fleur07

Her vil jeg også melde mig på banen. Hiver og niver i underlivet og gjort fra dagen efter jeg blev insemineret. Mistet appetit, oppustet, kvalme og skal føste teste om et par dage. Med vores første barn, vidste vi ikke jeg var gravid før uge 8 eller 9, selv om vi arbejde på det. Men krydser fingre for alle

Anmeld

4. december 2010

Mira0911

Fleur07 skriver:

Her vil jeg også melde mig på banen. Hiver og niver i underlivet og gjort fra dagen efter jeg blev insemineret. Mistet appetit, oppustet, kvalme og skal føste teste om et par dage. Med vores første barn, vidste vi ikke jeg var gravid før uge 8 eller 9, selv om vi arbejde på det. Men krydser fingre for alle

Krydser for at du står med 2 streger 

Anmeld

5. december 2010

Mira0911

Bum bum tænker jeg.... 

Kan det passe at man pludselig slår over i noget diarré agtig noget, hvis nu ægget har sat sig fast?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.