Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarJ skriver: Jeg tør nu heller ikke håbe for meget... Men ønsker det så meget at der er gevinst... Planlægger I graviditet eller?
Jeg tør nu heller ikke håbe for meget... Men ønsker det så meget at der er gevinst...
Planlægger I graviditet eller?
Det er så kun os der prutter helt vildt, ha ha ha Ja, vi planlægger fuldt ud og min kæreste er lige så spændt som jeg selv og håber nærmest jeg vågner med kvalme og opkast så han ved den er hjemme, ha ha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne også mærke det meget tidlig, eller jeg bilde mig hvertfald ind at jeg kunne. Havde sådan en ulmen-agtig fornemmelse lidt ala ÆL men også at det spændte lidt i siderne af underlivet.Det stoppede et par dage før forventet mens, så var der 1 dag hvor jeg intet mærkede, og dagen efter det fik jeg mens-agtig smerter og testede positiv
Angel skriver: Jeg kunne også mærke det meget tidlig, eller jeg bilde mig hvertfald ind at jeg kunne. Havde sådan en ulmen-agtig fornemmelse lidt ala ÆL men også at det spændte lidt i siderne af underlivet.Det stoppede et par dage før forventet mens, så var der 1 dag hvor jeg intet mærkede, og dagen efter det fik jeg mens-agtig smerter og testede positiv
Lækkert! Kunne du også mærke noget efter kort tid? Her er det jo kun 2 dage siden jeg havde ÆL...
SSL skriver: Det er så kun os der prutter helt vildt, ha ha ha Ja, vi planlægger fuldt ud og min kæreste er lige så spændt som jeg selv og håber nærmest jeg vågner med kvalme og opkast så han ved den er hjemme, ha ha
Hehe altså...
Krydser da for I snart står med en positiv test...
MoarJ skriver: Hehe altså... Krydser da for I snart står med en positiv test...
Me tooo og i lige måde da
SSL skriver: Me tooo og i lige måde da
Tusind tak skal du have...
Jeg havde det på samme måde, faktisk fra æl til en uge efter æl. Og så begyndte jeg jo at bløde dér en uge efter æl Men det er uden smerter, og jeg plejer ellers at have slemme mens-smerter. Der har heller ikke været klumper (undskyld detaljerne ), kun ganske, ganske lidt. Og jeg prutter stadig, haha
Louisiana28 skriver: Jeg havde det på samme måde, faktisk fra æl til en uge efter æl. Og så begyndte jeg jo at bløde dér en uge efter æl Men det er uden smerter, og jeg plejer ellers at have slemme mens-smerter. Der har heller ikke været klumper (undskyld detaljerne ), kun ganske, ganske lidt. Og jeg prutter stadig, haha
Vil det sige du har plet blødt mens ægget satte sig fast eller fået mens?
Hvis ikke det er mens - Hvornår skal du så teste?
ha ha ha ha... Jesper så vidst lidt af skærmen, "hvad søren er det I skriver om", haha! "har du husket at skrive hvor høje prutter du slår idag" sagde han.. Jaaaa, det har jeg ha ha ha...
SSL skriver: ha ha ha ha... Jesper så vidst lidt af skærmen, "hvad søren er det I skriver om", haha! "har du husket at skrive hvor høje prutter du slår idag" sagde han.. Jaaaa, det har jeg ha ha ha...
FNIIIIIIIS!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128