Må bare lige dele med jer... Har verdens dejligste mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
24 svar
0 synes godt om
2. december 2010

ønskebørn74

Må lige dele med jer. Tuder for vildt, Har lige fundet en buket ude på tøretrumleren fra et bud... Min mand er bare så skøn... Han sendte blomster idag, med et kort med denne tekst: Til min seje, elskede, lækre, frække kone. Du gør så meget for at vi bliver forældre. Jeg beundrer dig for hvert stik, pust og undersøgelser/behandlinger du gennemgår. Jeg er så stolt og taknemmelig for at være din. Jeg elsker dig, nu og for altid. Møz Per

Hold da op, nu kan de hele bare komme an...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

sarahb

ej hvor er han vidunderlig.
Det var da bare den dejligste tanke..
Det er så fedt når mænd værdsætter det vi gør

Anmeld

2. december 2010

Mutti2B

ønskebarn74 skriver:

Må lige dele med jer. Tuder for vildt, Har lige fundet en buket ude på tøretrumleren fra et bud... Min mand er bare så skøn... Han sendte blomster idag, med et kort med denne tekst: Til min seje, elskede, lækre, frække kone. Du gør så meget for at vi bliver forældre. Jeg beundrer dig for hvert stik, pust og undersøgelser/behandlinger du gennemgår. Jeg er så stolt og taknemmelig for at være din. Jeg elsker dig, nu og for altid. Møz Per

Nu tuder jeg jo også Sikke en dejlig mand du har dig

Anmeld

2. december 2010

bøgelund

ønskebarn74 skriver:

wooow..  du er ikke den eneste der tuder nu..  

hvor var det bare smukt og sødt.. 

Anmeld

2. december 2010

Faith

Fantastisk med sådan en mand! Jeg har selv en af slagsen. De er guld værd

Anmeld

2. december 2010

ønskebørn74

smillaluna skriver:

Fantastisk med sådan en mand! Jeg har selv en af slagsen. De er guld værd

Jepper... Ville ikke bytte min for noget i verden...

Anmeld

2. december 2010

B&J

åhhhh så dejligt han er... og virkelig godt skrevet

Anmeld

2. december 2010

otlitrom

Hvor sødt af ham!! Så kan man godt lige klare et par uger mere, ikke? Ham har du været heldig med!!

og

Anmeld

2. december 2010

ønskebørn74

Mutti2B skriver:

Nu tuder jeg jo også Sikke en dejlig mand du har dig

Ja og jeg glæder mig vildt til den dag, jeg kan ligge vores barn i hans arme for første gang... Han forstæner det så vildt!!!

Anmeld

2. december 2010

SSL

Neeeej, hvor er det dog sødt skrevet, og hvor betænksomt  Al held og lykke med det hele!! Og sikke en fantastisk mand du har dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.