[citat]Ja, skriv endelig hvad hun siger til det. Jeg mener nemlig, de først må drikke sødmælk bigtime, når de er 9 mdr. - indtil da skal det være i begrænsede mængder.[/citat]
Hej Line
Så fik jeg snakket med Bente om amning (eller stop af amning) og mælk idag.
Hun siger, det kun er ½l mælk de skal have om dagen - og hvis det er over 400ml mme behøver man ikke jerndråber. Dvs vi skal igang med dem :'(
Jeg spurgte hende så om sødmælk, da William jo ikke kan lide mme i kop og ikke drikker af flaske - og jo ikke kan blive ved med at få mm når jeg skal starte i job. Men hun mener ikke der er noget problem i at introducere ham for sødmælk i kop nu - og så lade ham få det fra ca de 8 mdr når han starter i dp. Og hvis jeg så kan fortsætte med at amme lidt morgen og aften, så skulle han være fint dækket ind mht mælk.
I øvrigt synes hun også det lød som en god idé med et måltid enten sen aften (22-23) eller tidlig morgen (4-5) hvis man synes det er for længe at lade de små pus uden mad - men de kan nu sagtens klare det.
William fik drømmemåltid kl 22.30 i aftes - men var så helt vågen kl 3 og igen kl 5 - så inat prøver vi lige at lade Claus tage ham så længe det er nemt at få ham til at sove - og så sende mor på banen med brysterne der kl 4-5 stykker (og så håbe han liiiige tager en time til halvanden mere....)
Knus
Mette
Anmeld