Hej Line.
Så vidt jeg har hørt, så har vores unger ikke BRUG for mad om natten. Det skiller vist ved ½ år. Men jeg ammer også stadig om natten... For det meste 1-2 gange, men de sidste 10 dage har det været meget mere. Smilla har på en uge fået 2 tænder, og det har altså været lidt hårdt for hende. Hun er tapper om dagen, men om natten ligger hun og mosler og klynker i søvne. Problemet er at hun ikke gider at bruge sut, og jeg kan ind imellem have fornemmelsen af at mine babser er sutte-substitutter. Men når hun vågner og har ondt, så får hun altså en tår at falde til ro på, jeg er simpelthen for træt til at være standhaftig og sej om natten...
Men vi har da også været ved at snakke om, at vi snart skal have gjort noget ved nattespisningen, for hvis det kun er hyggehalløj, så er det sgu megen nattesøvn der smutter på den konto. Så vi regner med at farmand skal på banen i påsken hvor han har fri. Så skal han simpelthen tage over i et par nætter og så må vi se om det ikke kan få vendt madammen af med at småspise om natten.
Mht. mælk og erstatning, så ved jeg det heller ikke. Men det er vel lidt for tidligt at alt deres mælk bliver sødmælk, er det ikke? Jeg mener først at det er fra 9 måneder at de må få større mængder af sødmælk... Vi må se hvad de kloge koner herinde siger!
KH Astrid
Anmeld