Hvad er der galt med mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

hc=k

Carina1977 skriver:

Jeg har sclerose....men nu skal du ikke frygte det er det du har. Det kan være så mange ting

Nå nej det er jeg heller ikke nervøs for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Alberts/

Nå nej det er jeg heller ikke nervøs for

sådan har jeg også tit søde, og min læge mener det er en blanding af synsbesvær og så  noget med ffor lidt fedt i hjernen eller sån noget,. så skal spise fiskeolie og det hjælper

Anmeld

2. december 2010

hc=k

Alberts/ skriver:

sådan haar heg også tit søde, og min læge mener det er en blanding af synsbesvær og så noget. så skal sp noget med fedt i hjernen eller sånise fiske olie og det hjælper meget,

Jeg får fiskeolie og vetaminpiller men det er bare slet ikke nogen hjælp..

Anmeld

2. december 2010

Alberts/

hc=k skriver:

Jeg får fiskeolie og vetaminpiller men det er bare slet ikke nogen hjælp..

hmm så ved jeg ikk, men måske noget ved dit syn, men snak med lægen, for det er bestemt ikk rat,

jeg har sån som du beskriver, og har meget svært ved at holde fokus

Anmeld

2. december 2010

hc=k

Alberts/ skriver:

hmm så ved jeg ikk, men måske noget ved dit syn, men snak med lægen, for det er bestemt ikk rat,

jeg har sån som du beskriver, og har meget svært ved at holde fokus

Jeg har et dovent øje så jeg kan ikke fokusere på venstre øje, men jeg tror ikke at det har noget med det at gøre for det har jeg altid haft jo..

Jeg er sgu begyndt at få tiks hver gang jeg får sådan et "sæt" eller hvad jeg skal sige.. Det er rigtig uhyggeligt. Jeg blev nødt til at sende carsten ud til sin mor sammen med Kristopher for jeg kunne ikke lige klare at skulle noget.

Anmeld

2. december 2010

bette

hc=k skriver:

Jeg har et dovent øje så jeg kan ikke fokusere på venstre øje, men jeg tror ikke at det har noget med det at gøre for det har jeg altid haft jo..

Jeg er sgu begyndt at få tiks hver gang jeg får sådan et "sæt" eller hvad jeg skal sige.. Det er rigtig uhyggeligt. Jeg blev nødt til at sende carsten ud til sin mor sammen med Kristopher for jeg kunne ikke lige klare at skulle noget.

lige et sidespring.. mht dit dovne øje.. har du prøvet at træne det op?

en af mine venner har nemlig gjort det.. han ser bare så godt idag.. 

Anmeld

2. december 2010

hc=k

bette skriver:

lige et sidespring.. mht dit dovne øje.. har du prøvet at træne det op?

en af mine venner har nemlig gjort det.. han ser bare så godt idag.. 

Jamen jeg har godt hørt at man kan træne det, men jeg har fået afvide at det ikke er en mulighed for mig.. 

Anmeld

2. december 2010

henh01

Det kan være du er ved at få en virus på balance nerven..

Anmeld

2. december 2010

bette

hc=k skriver:

Jamen jeg har godt hørt at man kan træne det, men jeg har fået afvide at det ikke er en mulighed for mig.. 

øv da

Anmeld

2. december 2010

Alberts/

hc=k skriver:

det da noget træls noget,

så se du at lukke dine øjne lidt og få slappet af(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.