Hvad er der galt med mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. december 2010

hc=k

Jeg skal ringe til lægen i morgen, men det kunne jo være der var nogle der kunne hjælpe mig herinde..

Når jeg bare forholder mig i ro og ikke bevæger mine øjne til siderne så har jeg det okay, men hvis jeg bevæger dem ( Det gør man altså tit ) ja så får jeg samme fornemmelse som man kan opleve hvis man har haft hovedet nedad i for lang tid...

Er der nogle der ved hvad det kan være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Carina1977

Det må være noget med synsnerven, men jeg er jo ikke læge

Anmeld

2. december 2010

Maise

hc=k skriver:

Jeg skal ringe til lægen i morgen, men det kunne jo være der var nogle der kunne hjælpe mig herinde..

Når jeg bare forholder mig i ro og ikke bevæger mine øjne til siderne så har jeg det okay, men hvis jeg bevæger dem ( Det gør man altså tit ) ja så får jeg samme fornemmelse som man kan opleve hvis man har haft hovedet nedad i for lang tid...

forhøjet BT. eller begyndende sygdom influenza

Anmeld

2. december 2010

Maise

trykker det bag øjnene?

Anmeld

2. december 2010

hc=k

Maise skriver:

trykker det bag øjnene?

Nej overhovedet.. Jeg tror ikke der er influenza..

Anmeld

2. december 2010

Maise

hmm lyder underligt. kan du beskrive nærmere hvordan det føles ??

Anmeld

2. december 2010

Carina1977

hc=k skriver:

Jeg kan sige så meget at jeg selv oplever det i perioder, men jeg har altid relateret det til min sygdom.

Anmeld

2. december 2010

hc=k

Maise skriver:

hmm lyder underligt. kan du beskrive nærmere hvordan det føles ??

Jamen det føleles som om jeg får formeget blod i hjernen hver gang jeg bevæger øjnene til siderne. Hvis jeg bevæger dem op og ned er der ikke noget. 
Følelsen er meget svær at beskrive, men jeg kan sammenligne den med den samme fornemmelse/lyd man kan få i hovedet når man har haft hovedet nedad i for lang tid.

Anmeld

2. december 2010

hc=k

Carina1977 skriver:

Jeg kan sige så meget at jeg selv oplever det i perioder, men jeg har altid relateret det til min sygdom.

hvad for en sygdom??

Anmeld

2. december 2010

Carina1977

hc=k skriver:

hvad for en sygdom??

Jeg har sclerose....men nu skal du ikke frygte det er det du har. Det kan være så mange ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.