hvor meget sover jeres 4-7 mdrs. baby om DAGEN?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

CHD

Melbek skriver:

Her er det også meget forskelligt. Hun sover 11-12 timer om natten, uden at vågne, så hun vågner ca. 8, tager en lur omkring kl. 10 i en time eller to. Så sover hun igen ved 14 tiden også i et par timer. Derefter får hun grød og så tager hun ½ - 1 time mere, da det trætter hende rigtig meget (hun er lige begyndt på grød) og så er hun vågen til sengetiden omkring 7-8-9 stykker, alt efter, hvor sent den sidste lur blev. -aner ikke om man mener hun sover meget, men det er det der skal til, før jeg har en glad og frisk pige.

Nogle dage, vil hun bare ikke sove og alle lure bliver en kamp, hvis den skal vare over 1 time.

Hun er forresten 4 måneder

11-12 timer om natten!!!

Er vildt misundelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

signe.

Lise skriver:

Min brors søn er også for tidligt født (uge 32). Han har aldrig rigtigt sovet om dagen. Han er nu 2½ år. Han sov hvis barnevognen trillede, men når den stoppede, så vågnede barnet. DP-mor har tidligere kunne få ham til at sove én time når han var hos hende.

Ved ikke om der er nogen sammenhæng, da jeg intet ved om for tidligt fødte.

Jeg synes min dreng sover meget. Hans storebror sov slet ikke lige så meget i løbet af dagen - men tog da stadig nogle timer da han var baby.

tja det kan jo godt være der er en sammenhæng for det lyder som samme mønster som her.. han soveer vhis vi er ude at gå..

Anmeld

2. december 2010

Melbek

CHD skriver:

11-12 timer om natten!!!

Er vildt misundelig

Det bliver bestemt også sat pris på Er jo en total overskudsmor

Anmeld

2. december 2010

Tdittmann

Anders er 6½ mdr. og hans rytme er

Kl. 6-6:30 vågner 

kl.ca 8 formiddagslur 1-1½ time

kl.9:30-10 spiser

kl. 12-12:30 får en flaske og puttes til eftermiddagslur sover 2-3 timer

kl. 15-15:30 spiser grød og er vågen

kl. ca.17 en lille hurtig lur på 30-45 min

kl. 18 spiser aftensmad

kl. 19:30 godnat flaske og putteklar

kl. 20-20:30 sover til næste morgen

Anmeld

2. december 2010

MariaJ

Min datter er syv måneder og sover ca to timer i løbet af dagen (måske tre hvis hun er meget træt). Hun sover godt nok ikke meget, men jeg troede egentlig de to timer var ret normalt, så bliver vildt overrasket over at læse her i tråden hvor meget andre børn sover om dagen.

Anmeld

2. december 2010

signe.

MariaJ skriver:

Min datter er syv måneder og sover ca to timer i løbet af dagen (måske tre hvis hun er meget træt). Hun sover godt nok ikke meget, men jeg troede egentlig de to timer var ret normalt, så bliver vildt overrasket over at læse her i tråden hvor meget andre børn sover om dagen.

skal vi så ikke aftale at de timer vores babyer sover, er normalt? hehe

Anmeld

2. december 2010

MariaJ

Mor-til-Hasse skriver:

skal vi så ikke aftale at de timer vores babyer sover, er normalt? hehe

Jo, god plan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.