Chok på arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2008

Plysbjørnen

Så i går kom jeg på arbejde (næsten glad) prøver i hærdigt på at se ud som om det er noget jeg gider...
På vej op i afdelingen render jeg ind i Tillidsdamen, som da lige skulle fortælle mig sidste nyt... Det område jeg er i skal fyre 40 folk... Så er man sådan lidt øh... men jeg kunne jo tage det helt roligt, for det kom ikke til at berøre mig... pis møg lort, kors hvor kunne jeg en masse bande ord... Er på en måde glad for at jeg ikke bliver fyret, men på den anden side ikke for så slap jeg jo for mit kedelige arbejde...
Men man er da ikke lige forberedt på når man kommer fra ferie at der skal fyres folk...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

Joan ( Smallie )

Kan godt forstå dig.

Men de må vel ikke fyre dig når du er gravid? Men ved da ikke om det gælder når der også er flere der bliver fyret.

Hvorlangtid er der til du kan gå på barsel??

(H) Joan

Anmeld

26. august 2008

Anja

Ja, det er da noget af en nyhed at få på jobbet :S

Hvordan går det ellers med maven ? :)

Anmeld

26. august 2008

Plysbjørnen

Nej de kan ikke fyre mig når jeg er gravid... Efter hvad tillidsdamen sagde så kunne de ikke røre mig...
Jeg har 3 uger tilbage (14 arbejdsdage Jubii)... Men det er lidt underligt aligevel...

Betina

Anmeld

26. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Ja, det er da noget af en nyhed at få på jobbet :S

Hvordan går det ellers med maven ? :)

Bortset fra at jeg synes den er mere og mere i vejen, så går det helt okay...
I sær om aftenen føler jeg mig meget træt i maven...
Men ellers er der fint med liv og så videre der inde...

Og så var den årsag til at jeg var ved at få knæk i ryggen over en af mine kollegaer i går... Tror hun mindst 30 gange skulle hen og røre ved min mave >(, jeg hader det...

Betina

Anmeld

27. august 2008

Nadi

Tror hun mindst 30 gange skulle hen og røre ved min mave >(, jeg hader det...

Så rør da ved hendes mave hvis hun gør det en gang til ;) Næste gang jeg skal rende rundt med stor mave og der kommer en fremmede hen eller en jeg ikke lige har lyst til der skal røre ved min mave, så tager jeg dem sgu også bare på maven. Kan nemlig godt følge dig, man blive virkelig arrig når de gør det og tænker bare SÅ LAD DOG MIN MAVE VÆRE :@

-Nadia

Anmeld

27. august 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Tror hun mindst 30 gange skulle hen og røre ved min mave >(, jeg hader det...

Så rør da ved hendes mave hvis hun gør det en gang til ;) Næste gang jeg skal rende rundt med stor mave og der kommer en fremmede hen eller en jeg ikke lige har lyst til der skal røre ved min mave, så tager jeg dem sgu også bare på maven. Kan nemlig godt følge dig, man blive virkelig arrig når de gør det og tænker bare SÅ LAD DOG MIN MAVE VÆRE :@

-Nadia

Det kunne være jeg skulle prøve det... I går sørgede jeg dog for at stå/sidde sådan at hun ikke havde mulighed for det...

Hun må jo selv synes det er træls, hun er nemlig også gravid, Men okay hun er så stor at man ikke kan se det på hende, og hun er altså i 17 uge...

Betina

Anmeld

27. august 2008

linemus

Ellers kan du jo sige til hende, at du ikke synes det er rart. F.eks. at dit maveskind er ømt (det var mit dengang), og så er det ikke rart at blive aet hele tiden. Det må hun da forstå. Men du skal nok sige det inden du bliver alt for irriteret ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.