Må bare lige ud med det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Drømmen <3

til dig. håber der sker noget meget snart ( og det samme for mig ) hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Jarnsaxa

Drømmen <3 skriver:

til dig. håber der sker noget meget snart ( og det samme for mig ) hehe

Tusind tak

Og også til dig

Anmeld

2. december 2010

MetteMe

Jamen så sender jeg da en portion babystøv i din retning!!  Håber for jer det lykkes snart

Og go jul

Anmeld

2. december 2010

Fleur07

2. december 2010

Cherry_77

Kender godt det med at blive skuffet, selvom vi godt ved, at det langtfra er hos alle, at det lykkes i første forsøg. Man er bare så opsat på at blive gravid. Men det skal nok lykkes.

Håber du får to streger næste gang. Og det håber jeg også for mig selv:-) Det ville være en dejlig julegave:-)

Anmeld

2. december 2010

Jarnsaxa

Cherry_77 skriver:

Kender godt det med at blive skuffet, selvom vi godt ved, at det langtfra er hos alle, at det lykkes i første forsøg. Man er bare så opsat på at blive gravid. Men det skal nok lykkes.

Håber du får to streger næste gang. Og det håber jeg også for mig selv:-) Det ville være en dejlig julegave:-)

Årh, du har virkelig ret!! Godt der er flere derude, der kan forstå ens frustration

Sender en masse babystøv i din retning også

Anmeld

2. december 2010

Jarnsaxa

Cherry_77 skriver:

Årh, du har virkelig ret!! Godt der er flere derude, der kan forstå ens frustration

Sender en masse babystøv i din retning også

Anmeld

2. december 2010

Jarnsaxa

Fleur07 skriver:

Tak

Anmeld

2. december 2010

Jarnsaxa

MetteMe skriver:

Jamen så sender jeg da en portion babystøv i din retning!!  Håber for jer det lykkes snart

Og go jul

Tusind tak

Håber alt den babystøv, jeg modtager, vil hjælpe

Anmeld

2. december 2010

Cherry_77

Tak for det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.